تمام حجاج ایرانی در مکه حضور دارند

کدخبر: 2250284

رئیس ستاد مدینه منوره با اشاره به اینکه تمامی زایران مدینه قبل به مکه منتقل شده‌اند، گفت: آخرین گروه‌های زایران ایرانی مدینه قبل به مکه مکرمه اعزام شده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ اکبر رضایی درباره تعداد زائران حاضر در مدینه قبل و نقل و انتقال آنها به مکه مکرمه اظهار کرد: حدود 41 هزار نفر از حجاج کشورمان امسال مدینه قبل بوده اند و تا پایان وقت امروز در شهر پیامبر(ص) حضور داشتند.

وی افزود: حدود 42 هزار نفر از حجاج کشورمان نیز در نوبت مدینه بعد هستند که بعد از ایام تشریق، رفته رفته به این شهر اعزام می شوند.

رئیس ستاد مدینه منوره توضیح داد: اعزام زائران مدینه بعد از روز 14 ذی الحجه به بعد انجام می گیرد و این روند تا روز 24 شهریور ماه ادامه می یابد.

به گفته رضایی، آخرین گروه زایران ایرانی نیز از شهر مدینه منوره به سمت کشور باز می گردند.

وی با بیان اینکه امروز نیز یک هزار و هشتصد نفر زایر مدینه قبل به سمت مکه مکرمه عازم شده اند، گفت: در حال حاضر مدینه از زایران ایرانی خالی شده است و همه حجاج کشورمان به همراه عوامل در مکه حضور دارند.

رییس ستاد مدینه منوره تصریح کرد: تمامی زائران مدینه قبل، بعد از احرام بستن در مسجد شجره به مکه مکرمه عزیمت کرده اند و خوشبختانه روند اعزام زایران نیز به خوبی انجام گرفته است.

مدت زمان اقامت زائران ایرانی در مدینه منوره 5 شب و 6 روز در نظر گرفته شده است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: