بازیهای آسیایی ۲۰۱۸

پاکزاد: تلاشمان کسب مدال تیمی کامپوند در جاکارتاست

کدخبر: 2250301

مربی تیم ملی کامپوند زنان و مردان گفت: هرچند بالا بودن رطوبت در اندونزی کار را برای کمانداران سخت خواهد کرد، اما تلاش خواهیم کرد در بخش تیمی روی سکو قرار بگیریم.

بهزاد پاکزاد در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت کمانداران کامپوند برای شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا اظهار کرد: در حال حاضر کمانداران از نظر بدنی، تکنیکی و تاکتیکی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و تمام برنامه‌هایی که برای آماده‌سازی تیم ملی پیش‌بینی کرده بودیم، موفق شدیم به خوبی آنها را اجرا کنیم. البته تنها نگرانی ما رطوبت بالای اندونزی است که با ارزیابی که هر روز از وضعیت رطوبت آن جا داریم، میزان رطوبت بین ۵۸ تا ۶۰ درجه است که این مساله تا حدودی شرایط را برای کمانداران ما سخت می‌کند.

وی گفت: برای این که کمانداران کمترین مشکل را از نظر شرایط آب و هوایی در اندونزی داشته باشند، سعی کردیم وضعیت آب و هوایی آن جا را طوری برای کمانداران تصویرسازی کنیم تا از همان روز اول که وارد اندونزی می‌شوند کمتر دچار مشکلات تنفسی شوند و هرچه سریعتر بتوانند شرایط بدنی خود را با شرایط آب و هوایی اندونزی تطابق بدهند.

مربی تیم ملی تیروکمان اظهار کرد: اگر اتفاق خاصی در آنجا برای کمانداران رخ ندهد با رکوردهای خوبی که در تمرینات ثبت کردند، در جریان مسابقات نیز همان رکوردها را تکرار کنند و با تمرکز تیر بزنند قطعا به نتایج خوبی در بخش تیمی دست پیدا خواهیم کرد. البته مدیریت کار کمانداران در بخش تیمی سخت‌تر از انفرادی است، به طوری که اگر یک کماندار نتواند تمرکز کافی بر اجرای عملکرد خود داشته باشد و از نظر روانی بهم بریزد کار مابقی تیم را نیز تحت شعاع قرار خواهد داد. بنابراین از تمام کمانداران درخواست کردیم که در اجرای برنامه‌های تیمی خود همدل و هماهنگ باشند تا بتوانیم خود را به فینال و سپس کسب مدال نزدیک کنیم.

پاکزاد در پایان پیرامون این پرسش که آیا در بخش میکس نیز امید به کسب مدال دارید یا خیر؟ افزود: کمانداران ما چه در بخش زنان و چه مردان از نظر بدنی و روانی آماده هستند و سعی کردند در جریان اردوها و مسابقاتی که داشتند ضعف‌های خود را برطرف کنند. هم‌اکنون نیز تیم هماهنگ و یکدلی را در بخش مردان و زنان داریم و تلاش کردیم اشتباهات را به حداکثر برسانیم تا در هر دو بخش تیمی و میکس به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: