بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ – اندونزی

کاظمی: با تنها یک بازی به مرحله حذفی می‌رویم

کدخبر: 2250312

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: با انصراف تیم امارات از مسابقات بسکتبال بازی‌های آسیایی با تنها یک مسابقه به مرحله حذفی می‌رویم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، ارسلان کاظمی ملی پوش بسکتبال ایرن امروز به شهر جاکارتا محل برگزاری هجدهمین دوره بازی های آسیایی می رسد. او به همراه هم تیمی هایش روز سوم شهریور ماه مقابل سوریه قرار می گیرد.

کاظمی درباره انصراف تیم امارات و نحوه برگزاری مسابقات این دوره اظهار داشت: این که با برگزاری تعداد بازی کمتری وارد مرحله حذفی مسابقات می شویم خطرناک است. بهتر این بود که بازی های بیشتری انجام می شد و با آمادگی وارد مرحله حذفی می شدیم.

وی افزود: با موقعیتی که با توجه به انصراف امارات برای تیم ما بوجود آمده است، تنها با انجام یک مسابقه وارد مرحله حذفی می شویم . اگر بازی بیشتری برگزار می کردیم قطعا منجر به افزایش اعتماد به نفس ما می شد.

بسکتبالیست ایران درباره اینکه تیم ملی بسکتبال چقدر شانس تصاحب مدال طلا دارد، گفت: ما آمده ایم تا بهترین بازی ها را انجام بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم. شاید مردم در آن مدتی که بازی تیم ملی بسکتبال را تماشا می کنند بتوانند مشکلات اقتصادی را فراموش کنند. برای بهترین نمایش آمده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: