نشست‌های ویژه کمیسیون عمران درباره "نوسانات اجاره‌بهای مسکن"

کدخبر: 2250776

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست‌های فوق‌العاده این کمیسیون درباره نوسانات اجاره‌بهای مسکن خبر داد.

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نابسامانی های ایجاد شده در بازار مسکن، به خصوص در حوزه اجاره بها، اظهار داشت: طی ما ه های اخیر بازار اجاره بهای مسکن شاهد نوسانات بسیاری بود که بخشی از آن متأثر از نوسانات بازار ارز است.

بیشتر بخوانید:

یک نماینده: عدم ثبات در بازار مسکن مردم را دچار مشکل کرده است

وی با تأکید بر اینکه بخش عمده نوسانات موجود در بازار مسکن و اجاره بها ناشی از دلال بازی و سودجویی سوداگران است، اظهار داشت: از دستگاه های نظارتی انتظار می رود، همان طور که با متخلفان در حوزه بازارهای خودرو و کالاهای اساسی برخورد کرده و مشغول رسیدگی به اتهامات و تخلفات آنها هستند، توجه ویژه ای نیز به بخش مسکن داشته باشند و با آنها برخورد کنند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه نوسانات موجود در بازار اجاره بهای مسکن مردم و به خصوص شهروندان تهرانی را با مشکلات جدی مواجه کرده است، افزود: بررسی نوسانات بازار اجاره بها در دستورکار جدی اعضای کمیسیون عمران و نمایندگان مجلس قرار گرفته و به طور مستمر و فوق العاده، جلسات این کمیسیون با کارشناسان، نمایندگانی از دولت و وزارت راه و شهرسازی ادامه دارد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: