وعده ای که بازیکن کبدی بانوان داد

غزال خلج: هند را در فینال می بریم و طلا می گیریم

کدخبر: 2250807

بازیکن تیم‌ ‌ملی کبدی بانوان پس از پیروزی ایران مقابل کره جنوبی، گفت‌: انتقام گرفتیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا از بازی‌های آسیایی جاکارتا، غزال خلج، بازیکن تیم‌ ‌ملی کبدی بانوان پس از پیروزی ایران مقابل کره جنوبی ، گفت‌: انتقام گرفتیم. آنها ما را در گرگان برده بودند و خیال می کردند که این جا هم می توانند همین کار را بکنند اما با این اختلاف امتیازی که شکستشان دادیم فکر می‌کنم دیگر حرفی برای گفتن نداشته باشند.»

بازیکن تیم‌ ‌ملی کبدی بانوان ادامه‌ داد: بازی خوبی کردیم. احساس می‌کنم کره ای‌ها هر سال بهتر می شوند. رقص پاهای آنها فوق‌العاده است و پیشرفت خوبی داشته‌اند. باید حواس‌مان را حسابی جمع کنیم تا از جمع مدعیان عقب نمانیم. در کل بازی خیلی سختی داشتیم. خودمان که فکر چنین نتیجه‌ای را نمی‌کردیم اما خدا را شکر با اختلاف شکست‌شان دادیم.

خلج در این بازی از ناحیه سر آسیب دید. سر او با بازیکن کره برخورد کرد و هر دو نقش بر زمین شدند. او درباره این اتفاق گفت: کاپیتان کره‌ای‌ها خشن بازی می‌کرد. روی یک صحنه زیر یک خم او را گرفتم که نمی‌دانم چه شد سرهای ما بهم برخورد کرد. ضربه خیلی محکمی بود و بازیکن کره دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد.

بازیکن تیم‌ ‌ملی کبدی بانوان در پاسخ به این سوال که به نظرش نتیجه نهایی تیم ملی بانوان چه خواهد بود؟ تصریح کرد: ما از گروه خودمان صعود می‌کنیم و به احتمال زیاد در مرحله بعد باید با تایلند بازی کنیم. آنها یکی از جدی‌ترین رقیبان ما هستند. اما مهم‌ترین رقیب ایران هند است که باید در فینال شکست شان بدهیم. من که معتقدم راهی فینال می شویم و امسال یکی از مدال های طلای کاروان ایران را به دست می آوریم.

او در پایان گفت: من چهار سال از تیم‌ ‌ملی دور بودم و درگیر تحصیل و زندگی شخصی بودم اما حالا با انرژی برگشته ام و می خواهم با مدال طلا به ایران برگردم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: