مربی تیم ملی کانوپولو: به دنبال بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی هستیم

کدخبر: 2250815

مهرگان خیر اللهی با اشاره به شرایط مناسب تیم‌ ‌ملی کانوپولو، گفت‌: امیدوارم قهرمانی آسیا را در بازی‌های آسیایی تکرار کنیم.

مربی تیم‌ ‌ملی کانوپولو ایرا ن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ملی‌پوشان پیش از آغاز بازی‌های آسیایی جاکارتا، اظهار کرد: ترکیب تیم‌ ‌ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی با ترکیب تیم اعزامی به قهرمانی جهان فرق می‌کند و قطعا کارمان در اندونزی دشوار است. با این حال همه حریفان را آنالیز کرده‌ایم و با شناخت کامل در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنیم. بهترین‌های خوبی در این مدت داشتیم و تمام ملی‌پوشان آماده حضور در مسابقات هستند و امیدوارم در اندونزی نتایجی خوب کسب کنیم.

خیراللهی درباره ترکیب تیم اعزامی به اندونزی، بیان‌ کرد: بعد از این که حضور کانوپولو در بازی‌های آسیایی قطعی شد با نظر کادر فنی دو تیم تشکیل دادیم. تیمی که قهرمان آسیا بود راهی قهرمانی جهان شد و تیم جوان‌تر برای بازی‌های آسیایی آماده شد. این تیم پشتوانه کانوپولوی ایران است.

مربی تیم‌ ‌ملی کانوپولو افزود: البته در ترکیب اعزامی دو بازیکن با تجربه تیم حضور دارند که هم از نظر فنی به تیم کمک می کنند و هم انگیزه ملی‌پوشان را در جریان تمرین‌ها بالا برده اند. با این شرایط به دنبال بهترین نتیجه‌ در پالمبانگ خواهیم بود و معتقدم این تغییر ترکیب به سودمان خواهد بود.

او با اشاره به تغییر ترکیب تیم‌ ‌ملی، بیان‌ کرد: این تغییر حریفان را سر در گم می‌کند. کمی بازی تیم کنونی با تیم اصلی تفاوت دارد و این موضوع باعث می‌شود حریفان شناختی از ما نداشته باشند. در مجموع وضعیت تیم مناسب است و همه تلاش‌مان این است که بتوانیم بهترین نتیجه‌ را در بازی‌های آسیایی به دست بیاوریم و قهرمانی در آسیا را در این رویداد نیز تکرار کنیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: