مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار:

تفاوت قیمت میوه در میادین میوه و تره بار با سطح شهر بین ۳۵ تا ۲۰۰ درصد است

کدخبر: 2251147

رحیمی گفت: با بیش از ۲۴۰ بازار میوه و تره بار در سطح شهر تهران علاوه بر کنترل قیمت میوه و تره بار، هر جا که نیاز بوده به کمک دولت آمدیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالحسین رحیمی در نشست صمیمانه با کارکنان ستادی با اشاره به افزایش قیمت میوه و تره بار در ماه های اخیر گفت: علی رغم اینکه برخی عوامل خارج از کنترل سازمان مدیریت میادین در افزایش قیمت میوه و تره بار دخالت داشت، اما سازمان مدیریت میادین با بیش از 240 میدان و بازار میوه و تره بار در سطح شهر تهران، موفق به کنترل قیمت ها در میادین و بازارهای میوه و تره بار شد، چنانکه تفاوت قیمت میوه و تره بار در میادین و بازارهای سازمان نسبت به سطح شهر بین 35 درصد تا بیش از 200 درصد است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با تاکید بر بسترسازی مناسب برای خدمات رسانی به شهروندان در سطح شهر تهران توسط سازمان اظهار داشت: سازمان با توجه به امکانات مناسب خود، در کمک به دولت جهت توزیع کالاهای تنظیم بازاری نظیر گوشت گرم و تخم مرغ نقش موثری دارد و برای خدمات رسانی به شهروندان، هر جا که نیاز باشد به همکاری با دولت ادامه می دهد.

مهندس رحیمی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به پرسش یکی از کارکنان در خصوص توجیه اقتصادی ساخت بازار میوه و تره بار در مناطق کم برخوردار گفت: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، یک سازمان انتفاعی نیست، بلکه سازمانی خدمات رسان به شهروندان است. ساخت و راه اندازی بازارهای میوه و تره بار در مناطق کم برخوردار با چنین رویکردی صورت می گیرد.

وی همچنین افزود: تحقق ایده شهر زیست پذیر که از سوی دکتر افشانی، شهردار تهران مطرح شد، نیازمند توجه به افراد کم برخوردار است که در برنامه های سازمان مدیریت میادین در قالب ساخت بازار در نقاط کم برخوردار شهر، سبد مهربانی، میوه رایگان برای کودکان و طرح همیار مشتری مورد توجه قرار گرفته است.

مهندس عبدالحسین رحیمی بر حرکت در مدار قانون به عنوان یکی از اصول شفافیت در عملکرد سازمان مدیریت میادین اشاره کرد و گفت: اگر چه نسبت به برنامه هایی که سازمان مدیریت میادین را به ساخت و راه اندازی بازارهای میوه و تره بار الزام می کنند، جلوتریم، اما توسعه بازارها در نقاطی که بنا به بررسی کارشناسان به آن نیاز است، برای کنترل قیمت و خدمات رسانی به شهروندان ادامه می یابد.

گفتنی است، در این نشست برخی از کارکنان به طرح پرسش پرداختند که مدیر عامل سازمان مدیریت میادین به آنها پاسخ داد و در پایان تصمیم گرفته شد کمیته ای جهت پیگیری و اجرای پیشنهادات طرح شده در جلسه تشکیل شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: