اعضا درخواست برگزاری مجمع فوق العاده داشتند؛

شایسته: فدراسیون تنیس هیچ مشکلی با رئیس هیات خراسان رضوی نداشت

کدخبر: 2251198

رئیس فدراسیون تنیس هرگونه مشکل و تنش میان فدراسیون تنیس و هیات این رشته در استان خراسان رضوی را تکذیب کرد.

مجید شایسته در خصوص استعفای رئیس هیات تنیس استان خراسان رضوی و اظهارات وی به خبرنگار مهر گفت: در ابتدای سخنانم باید عنوان کنم که من با آقای تدین هیچ مشکلی نداشتم و رابطه کاری و دوستانه خوبی میان فدراسیون و ایشان برقرار بوده و است. به هرحال اعضای مجمع که مدتی پیش به ایشان به عنوان رئیس هیات تنیس استان خراسان رضوی رای داده بودند در نامه ای درخواست برگزاری مجمع فوق العاده را داشتند.

وی افزود: در جایی خواندم که ایشان گفته بودند این اقدام غیرقانونی است. قانون می گوید وقتی اکثریت اعضای مجمع درخواست برگزاری مجمع فوق العاده را دااشته باشند وظیفه فدراسیون و اداره کل ورزش استان این است که این مجمع را برگزار کنند مگر اینکه آن اعضا به هر دلیلی از تصمیم خود صرف نظر کنند. در این مورد اعضای مجمع (یعنی دقیقا همان ها که در روز انتخابات در جلسه حضور داشتند) بر تصمیم خود مصر بودند تا مجمع در روز ۲۰ مرداد برگزار شود. دوستان هیات تمایل داشتند که اعضای جدیدی در این جلسه حاضر شوند که طبق قانون امکان پذیر نبود و می بایست دقیقا همان نفراتی که در مجمع انتخاباتی رای داده اند در این مجمع حاضر باشند. در مجموع و با اتفاقات رخ داده این مجمع برگزار نشد و گویا آقای تدین نیز استعفا داده اند.

شایسته در پاسخ به این سوال که آیا شما با هیات استان خراسان رضوی مشکلی داشتید گفت: خیر، ما با هیچ کدام از هیات های استانی خود مشکل و حتی اختلاف نظر خاصی نداریم. شایسته کسی نیست که با دیگران به اختلاف بخورد و بخواهد کسی از خانواده تنیس برود. در این مورد هم درخواست مجمع تنیس این بود و ما و مدیر کل محترم استان نیز ملزم به اجرای قانون بودیم. هنوز استعفای ایشان به دستمان نرسیده است اما شنیده ایم که این کار را انجام داده اند. آقای تدین زحمات زیادی برای تنیس کشیده اند و دوست و رفیق ما بوده اند که امیدوارم این دوستی ادامه دار باشد و آرزو دارم ایشان هرجا هستند موفق و موید باشند.

رئیس فدراسیون تنیس ادامه داد: خراسان رضوی پتانسیل زیادی در رشته تنیس دارد و بازیکنان خوبی از این استان در سطح تنیس کشور ظاهر شده اند که نمونه آن خانم غزل پاک باطن ملی پوش شایسته کشورمان هستند. امیدوارم ظرفیت های بالقوه این استان به ظرفیت بالفعل تبدیل شود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: