بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸| اورسجی: بعد از همگروهی تیم کبدی بانوان با کره‌جنوبی دو شب نخوابیدم/ به آنها تاکید کردم رقبا را دست کم نگیرند

کدخبر: 2251201

رئیس فدراسیون کبدی گفت: با توجه به نتایج گذشته تیم بانوان برابر تیم کره جنوبی، وقتی با این تیم همگروه شدم دو شب نخوابیدم.

عباس اورسجی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برتری 46 بر 20 تیم بانوان در دیدار نخست برابر کره جنوبی اظهار داشت: خیلی نگران کره جنوبی بودم چون در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا در کره جنوبی و گرگان دخترانمان مغلوب این تیم شده بودند. بعد از قرعه کشی و همگروهی با کره جنوبی و اینکه اولین دیدار ما نیز این تیم است، دو شب نخوابیدم.

رئیس فدراسیون کبدی افزود: بچه آنقدر با انگیزه بودند و روحیه خوبی داشتند که به من می گفتند نگران نباشید و ما برای طلا وارد میدان شده ایم. زمانی که بچه ها کره جنوبی را شکست دادند، صحبت ها و روحیه بالای خود را ثابت کردند و نشان دادند که خوب و با انگیزه در اردو تمرین کردند.

اورسجی تاکید کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا در گرگان با اختلاف 8 امتیاز برابر کره جنوبی شکست خوردیم اما امروز با اختلاف 26 گل به پیروزی رسیدیم و این نشان از رشد ما دارد. امیدوارم بچه ها این روند را ادامه و با بهترین مدال به کار خود پایان دهند.

وی درباره اینکه نگران نیستند این پیروزی سبب شود بازیکنان در ادامه سایر رقبا را دست کم بگیرند، گفت: اتفاقا بعد از بازی با کره جنوبی همین بحث مطرح شد و به آنها اعلام کردیم که اگر بقیه حریفان را دست کم بگیرند، شکست می خورند و نقاط ضعف و قوت توسط بنده و مربیان بررسی و نکات لازم به آنها گوشزد شد.

اورسجی در خصوص عملکرد مردان در دیدار نخست و برتری برابر ژاپن به تسنیم گفت: مالزی، نپال و بنگلادش در سطح پایین تری از ما هستند و پاکستان اصلی ترین حریف ماست. بچه ها باید با تمرکز بیشتر مانند تورنمنت دبی مبارزه کنند تا از سد این تیم بگذرند . فردا اگر پاکستان را ببریم می توانیم به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شویم. احتمالا بعد از صعود برابر کره جنوبی قرار می گیریم و تا فینال با هندوستان دیدار نخواهیم کرد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: