جلال ملکی خبر داد؛

آتش سوزی در ساختمان ۵ طبقه در کامرانیه

کدخبر: 2251207

عصر امروز یک ساختمان ۵ طبقه در محله کامرانیه دچار حریق شد که این حادثه دو مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران درباره حادثه آتش سوزی ساختمان مسکونی در خیابان کامرانیه گفت: عصر امروز در ساعت 16:36 دقیقه حادثه آتش سوزی در خیابان کامرانیه نرسیده به خیابان لواسانی به سازمان آتش نشانی اعلام شد که در پی آن سه ایستگاه با تجهیزات کامل از جمله خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل اعزام شدند.

وی افزود: حریق در طبقه دوم یک ساختمان 5 طبقه در یک واحد حدودا 120 متری اتفاق افتاده بود؛ آتش در حال سرایت به واحد مجاور بود و دود بسیار زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته بود.

ملکی در ادامه گفت: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که یک نفر در واحد آتش گرفته محبوس شده است. آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش در پی نجات افراد گرفتار شده در آتش بودند. آنها موفق به نجات و خارج کردن یک خانم 50 ساله از محل آتش سوزی شدند که دچار سوختگی شده بود و وی به مراکز درمانی منتقل شد.

وی افزود: در ادامه عملیات آتش نشانان موفق به نجات یک مرد حدودا 60 ساله در طبقات بالایی ساختمان شدند که دچار دود گرفتگی شده بود.

ملکی در پایان اظهار داشت: خوشبختانه آتش خاموش شده و از گسترش و سرایت آتش به طبقات دیگر ساختمان جلوگیری شده است. در حال حاضر آتش نشانان در حال لکه گیری و ایمن سازی محل حادثه هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: