طولانی شدن صف نیازمندان به کمک‌های غذایی در لندن

کدخبر: 2251493

روزنامه ایندپندنت با انتشار تصاویری تکان دهنده از فقر در جامعه انگلیس، از طولانی‌تر شدن صف کارگرانی خبر داد که به دلیل فقر مجبور هستند به مراکز غذای رایگان مراجعه کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، روزنامه ایندپندنت با انتشار تصاویری تکان دهنده از فقر در جامعه انگلیس ، از طولانی تر شدن صف کارگرانی خبر داد که به دلیل فقر مجبور هستند به مراکزی مراجعه کنند که غذای رایگان در اختیار نیازمندان قرار می دهند.

در لندن شمار کسانی که مجبور هستند درآمد خود را هزینه اجازه خانه کنند و برای تامین غذا به مراکز خیریه ای که غذای رایگان می دهند، مراجعه کنند و بعد از ایستادن در صفی که روز به روز طولانی تر می شود بتوانند نیاز خود را تامین کنند بیشتر می شود. هر روز در خیابان های معروف لندن می توان شاهد حضور ده ها نفر در صف هایی بود که گرسنه، در انتظار دریافت وعده غذایی خود هستند.

در میان کسانی که در این صف ها ایستاده اند، می توان از همه سنین و همه نژاد ها کسانی را دید که در انتظار دریافت غذا هستند. برخی از این افراد را با توجه به ظاهری که دارند به سادگی می توان تشخیص داد که بی خانمان هستند.

با این حال چیزی که شاید برای لندن نشین ها عجیب و بهت آور باشد این است که بخشی از این افراد را کسانی تشکیل می دهند که با وجود داشتن کار، نمی توانند از پس تامین هزینه های غذای خود برآیند.

برخی از لندنی ها می گویند دیدن این صف و مشاهده چنین صحنه هایی مایه شرمساری و سرافکندگی است.

بخشی از این کارگران را نیز شهروندان کشور هایی مانند یونان تشکیل می دهند به دلیل بحران اقتصادی و نبود فرصت های کافی شغلی، مجبور به مهاجرت به انگلیس شده اند و با توجه به دستمزد اندکی که در مقایسه با هزینه های شهری همچون لندن دریافت می کنند، مجبور به مراجعه به مراکزی از این دست می شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: