بارسلونا با افزایش حقوق بوسکتس موافقت کرد/ کاپیتان دوم کاتالان، دومین بازیکن پردرآمد تیم شد

کدخبر: 2251600

قهرمان فصل گذشته لالیگا حقوق کاپیتان تیم این تیم را افزایش می‌دهد و او را به دومین بازیکن پردرآمد آبی‌و‌اناری‌ها تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو بوسکتس و بارسلونا برای عقد قراردادی جدید که به موجب آن حقوق این هافبک اسپانیایی افزایش پیدا خواهد کرد، به توافق رسیدند.

بوسکتس ماه سپتامبر سال 2016 قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد و به همین دلیل تمدید قرارداد او در فهرست اقدامات اورژانسی که باشگاه خودش را ملزم به انجام آنها بداند قرار نداشت، اما با این وجود مسئولان باشگاه بارسلونا کاپیتان دوم خود را شایسته دریافت حقوقی بالاتر دانسته اند.

مذاکرات برای افزایش حقوق بوسکتس در پایان فصل گذشته آغاز شد و در روزهای اخیر هم توافق قطعی میان طرفین حاصل شد.

در قرارداد جدیدی که بارسلونا با بوسکتس خواهد بست مدت قرارداد فعلی او تمدید نخواهد شد بلکه صرفاً حقوق او افزایش پیدا می کند.

قرارداد فعلی بوسکتس با بارسلونا تا پایان فصل 2021-2020 اعتبار دارد اگرچه باشگاه بارسلونا در صورت تمایل می تواند این قرارداد را برای دو سال دیگر تمدید کند. همچنین غرامت فسخ قرارداد بوسکتس تغییر نمی کند و در 200 میلیون یورو باقی می ماند که این رقم با توجه هزینه ای که بارسلونا برای خرید هافبک های ضعیف تر در یکی دو فصل اخیر انجام داده و 500 میلیون یورویی که به عنوان غرامت فسخ قرارداد سرخی روبرتو در نظر گرفته، ناچیز به نظر می رسد.

ظاهراً کاتالان ها بر این باور هستند که بوسکتس هرگز به آنها برای آزاد گذاشتن او جهت ترک بارسلونا فشار نخواهد آورد به خصوص که با افزایش حقوقش او به دومین بازیکن پردرآمد تیم پس از لیونل مسی تبدیل می شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: