تغییرهای بنیادین المپیاکوس و سرنوشت ملی‌پوشان ایرانی

کدخبر: 2251688

سایت رسمی رادیو ورزش یونان تحلیلی درباره تغییرهای بنیادین پرافتخارترین تیم فوتبال باشگاهی این کشور و آینده ۲ ملی‌پوش ایرانی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت اسپورت اف ام یونان امروز (دوشنبه) نوشت: باشگاه المپیاکوس قصد دارد تا پس از بازی با برنلی انگلیس در مرحله چهارم حذفی لیگ اروپا آخرین تغییرهای درون تیمی را ایجاد کند که یکی از گزینه های جدایی اوروس، مهاجم صربستانی خواهد بود. زمان فصل نقل وانتقالات تابستانی رو به پایان است و المپیاکوس تغییرهای بنیادین را همچنان ادامه می دهد.

این رسانه معتبر ورزشی یونان سپس درباره احسان حاج صفی، ملی پوش ایرانی آورده است: شرایط نشان دهنده آن است که او به در خروج نزدیک شده اما هنوز مشخص نیست که به تیم سابقش باز خواهد گشت یا انتقال قرضی می یابد. تیم سپاهان ایران در ساعت های اخیر به عنوان تیم آینده احسان حاج صفی مورد توجه قرار گرفته است.

اسپورت اف ام درباره کریم انصاری فرد، دیگر ملی پوش ایرانی تیم المپیاکوس نیز می نویسد: به طور کلی هیچ حرکتی در مورد کریم انصاری فرد وجود ندارد. ملی پوش ایرانی در آغاز فصل چندان بازی نکرده و پدرو مارتینس، سرمربی پرتغالی المپیاکوس پیش از بازی لیگ اروپا برابر لوزرن سوئیس گفته بود که انصاری فرد با توجه به حضور در جام جهانی 2018 روسیه شرایط فنی چندان مطلوبی ندارد. درخشش گوئررو در خط حمله المپیاکوس نیز کار انصاری فرد را سخت تر می کند و از سویی حسن کوکه نیز به عنوان بازیکن جدید در این پست جذب شده است، البته باشگاه المپیاکوس نیز برای خروج ملی پوش ایرانی به دریافت کمتر از 10 میلیون یورو بسنده نمی کند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: