کنفرانس «گفت‌وگوهای اسلام و مسیحیت» در نیجریه برگزار می‌شود

کدخبر: 2251692

کنفرانس «گفت‌وگوهای اسلام و مسیحیت و دیدگاه ادیان الهی در ایجاد صلح و نفی خشونت»به همت رایزنی فرهنگی ایران در ابوجا برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنفرانس «گفت وگوهای اسلام و مسیحیت و دیدگاه ادیان الهی در ایجاد صلح و نفی خشونت» (٣ شهریورماه) به همت رایزنی فرهنگی ایران در ابوجا برگزار می شود.

به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ابوجا و با مشارکت انجمن مسیحیان نیجریه موسوم به CAN، کنفرانس «گفت وگوهای اسلام و مسیحیت و دیدگاه ادیان الهی در ایجاد صلح و نفی خشونت» روز شنبه (٣ شهریورماه) در ابوجا برگزار می شود.

در این کنفرانس که جمعی از اندیشمندان مسلمان و مسیحی نیجریه مشارکت خواهند کرد در خصوص دیدگاه ادیان الهی خصوصا اسلام و مسیحیت پیرامون ایجاد صلح بین پیروان ادیان مختلف و پرهیز از خشونت بحث و تبادل نظر خواهد شد.

گفتنی است؛ نیجریه همواره شاهد درگیری های مذهبی و قومی طی سال های متمادی بوده است و هر ساله تعداد زیادی از شهروندان این کشور قربانی این خشونت ها می شوند. علاوه بر آن گروه افراطی و تروریستی بوکو حرام چند سالی است به بهانه نفی آموزش غربی در این کشور با اعمال خشونت و کشتار بی رحمانه چهره ای خشن و جنگ طلب از اسلام ارائه کرده است که به اختلافات بیشتر مذهبی نیز دامن زده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: