در هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران؛

نرخ طرح ترافیک آژانس‌ها و خودروهای باری تعیین تکلیف می‌شود

کدخبر: 2251981

اعضای شورای شهر تهران در هشتاد و یکمین جلسه شورا یک فوریت نرخ تردد آژانس‌ها و خودروهای باربری در محدوده مرکزی شهر را بررسی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران فردا (سه شنبه 30 مرداد) از ساعت 9 تا 11 در تالار شورا برگزار می شود.

اعضای شورای شهر تهران در این جلسه دو فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص طرح جامع نحوه اخذ مطالبات شهرداری تهران را بررسی خواهند کرد.

همچنین یک فوریت لایحه دیگر شهردار تهران در خصوص الحاق 3 تبصره به ماده چهارم مصوبه تعیین نرخ عوارض تردد وسایل نقلیه در محدوده های مرکزی شهر را بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تردد کامیون ها و خودروهای آلاینده در تهران از ابتدای آبان ممنوع است

اعضای شورای شهر تهران در ادامه یک نفر را جهت عضویت در هیئت تطبیق مصوبات از میان خود انتخاب خواهند کرد.

همچنین لایحه دیگر شهرداری تهران در خصوص اصلاحیه بند الف مصوبه اصلاحیه تعیین بهای خدمات و چگونگی اعمال نظارت بر جمع آوری و دفع پسماندهای پزشکی، صنعتی و کشاورزی در شهر تهران توسط اعضا بررسی خواهد شد و سپس گزارش کمیسیون محیط زیست و برنامه و بودجه در این رابطه قرائت خواهد شد.

در این جلسه اعضای شورای شهر تهران نامه رئیس کمیسیون محیط زیست در خصوص جا به جایی اعضای شعب کمیسیون تبصره ذیل بند 20 ماده 55 قانون شهرداری را بررسی خواهند کرد.

همچنین 2 نفر از صاحبنظران جهت عضویت در کمیته برنامه ریزی و نظارت موضوع بند 13 اصلاحیه مصوبه مقابله، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی انتخاب می شوند.

در پایان جلسه وضعیت 5 پلاک ثبتی که در جلسه گذشته به علت پایان یافتن آن بررسی نشد، بررسی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: