فولادگر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طرح سوال از رئیس جمهور باید با رعایت اخلاق و عدالت صورت گیرد

کدخبر: 2252106

نماینده اصفهان گفت: طرح سوال از رئیس جمهور باید با رعایت اخلاق و عدالت صورت گیرد و نباید این موضوع را پیچیده کرد.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور؛ اظهار کرد: این مسئله اگر در یک مسیر منطقی و آرام حرکت کند مشکلی را به وجود نمی آورد، بلکه به اعتماد عمومی مردم نیز افزوده می شود.

وی با بیان اینکه طرح سوال از رئیس جمهور باید با رعایت اخلاق و عدالت صورت بگیرد افزود: این موضوع یک کار نظارتی مربوط به مجلس شورای اسلامی است که وظیفه پاسخگویی آن بر عهده دولت است و نباید آنچنان این موضوع را پیچیده کرد به ارکان مهم نظام ارتباط داده شود.

فولادگر تصریح کرد: نظام ما از صلابت و استواری مناسبی برخوردار است و مردم با انقلاب خود خواستار این هستد که بتوانند نقش حاکمیتی را ایفا کنند، رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتخب مردم هستند و قانون اساسی حق سوال را به نمایندگان داده است و از طرفی امکان پاسخگویی را نیز برای رئیس جمهور فراهم کرده است.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر طرح سوال از رئیس جمهور در یک محیط با عدالت و با انصاف انجام شود به افزایش اعتماد عمومی جامعه کمک خواهد کرد و در غیر این صورت سوالات و ابهامات زیادی را برای مردم ایجاد می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: