یونیسف به المپیاد فیلمسازی نوجوانان رفت

کدخبر: 2252143

یونیسف در همکاری با انجمن سینمای جوانان، بخشی از هزینه آموزش فیلمسازی حرفه ای به نوجوانان راه یافته به دومین المپیاد فیلمسازی توسط را تامین می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، به دنبال برگزاری دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان به عنوان یکی از بخش های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، نماینده یونیسف در ایران پیشنهاد داده تا به منظور حمایت از جریان رشد فیلمسازان نوجوانان مستعد در این عرصه، در همکاری و تعامل با انجمن سینمای جوانان بخشی از هزینه آموزش فیلمسازی حرفه ای به راه یافتگان این المپیاد را تامین کند.

همکاری یونیسف با انجمن سینمای جوان بخشی از برنامه کاری مشترک بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یونیسف است و انجمن سینمای جوانان ایران نیز بنا دارد در کنار این تفاهم نامه شرایط مناسب برای حضور و همکاری یونیسف در بخش المپیاد فیلمسازی نوجوانان را فراهم کند.

دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با همراهی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی در سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برگزار می شود. این المپیاد در دو بخش «فیلم» و «فیلمنامه» با پذیرش فیلم های 3 دقیقه ای با موضوع آزاد در گروه سنی 9 تا 16 سال برپا می شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: