والی:‌ هواداران فولاد باید به بازیکنان و کادر فنی اعتماد داشته باشند/ با شکست استقلال مقابل پارس کار ما سخت‌تر شد

کدخبر: 2252173

مدافع میانی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با توجه به شکست استقلال در بازی برابر پارس جنوبی، کار ما در بازی این هفته سخت‌تر شد.

ایوب والی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط فولاد خوزستان بعد از برد برابر نساجی گفت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و گرفتن هفت امتیاز از چهار بازی بد نیست. البته مهم این است که شرایط فنی تیم ما بازی به بازی بهتر شد و امیدوارم در هفته های آینده نیز نتایج بهتری بگیریم تا در بین بالانشین ها قرار داشته باشیم. ما امسال تیم خوبی داریم و دنبال هدف های بزرگی هستیم.

وی در خصوص اینکه برخی از هواداران فولاد علیه کادر فنی و بازیکنان شعار دادند، تأکید کرد: فوتبال 90 دقیقه است و هر تیمی که گل می خورد برای جبران تلاش می کند. هیچ تیمی دوست ندارد در زمین مسابقه بازنده باشد و ما هم تلاش کردیم تا گلی را که از نساجی خوردیم، جبران کنیم و این کار را هم انجام دادیم. برخی از هواداران فولاد صبور نیستند، ولی ما انتظار داریم که آنها به بازیکنان و تیم اعتماد داشته باشند. ما نیاز به حمایت هواداران داریم.

مدافع تیم فوتبال فولاد با سخت توصیف کردن کار تیمش در دیدار برابر استقلال تهران تصریح کرد: استقلال جزو تیم های خوب ایران است، اما با شکست این تیم برابر پارس جنوبی قطعاً کار ما را سخت تر شد. این درست است که در تهران بازی می کنیم، ولی هدفی جز پیروزی نخواهیم داشت.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: