فکری: اگر فدراسیون از تخلف ناراحت می‌شود، روی مربیان و مدیران شناخته‌شده نظارت بیشتری کند/ برخی‌ها در باشگاه شاهین سنگ‌اندازی می‌کنند

کدخبر: 2252210

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، از کمبود نظارت در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور انتقاد کرد.

محمود فکری درباره تساوی یک - یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال بادران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم « پویا » ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این بازی هم خوب و هم پرحاشیه بود. می توانستیم از این مسابقه سه امتیاز بگیریم، اما به دلایل مختلف این اتفاق نیفتاد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قطعی برق در کیفیت این مسابقه تأثیرگذار بود یا خیر، اظهار داشت: این اتفاق قطعاً در مسابقه و خستگی بیشتر بازیکنان تأثیر داشت. بازیکن باید نیم ساعت وسط بازی بایستد که این از انرژی و کیفیت بازی بازیکن می کاهد. به نظر من سازمان لیگ به خصوص امسال، باید روی همه موارد نظارت کند. مدیران نباید از برخی اتفاقات به راحتی عبور کنند. مشکلات زیادی در لیگ برتر شاهد هستیم، اما این مشکلات در لیگ های دسته های پایین تر بسیار بیشتر است.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: اگر قرار باشد نتایج سالمی رقم بخورد، باید نظارت ها بیشتر شود. متأسفانه نتایجی می بینیم که شاید در موضوع فنی رقم نخورد و اتفاقات دیگری صورت می گیرد. سازمان لیگ و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، همه را می شناسند. اگر از خلاف ناراحت می شوند، باید روی مربیان، مدیران و تیم هایی که شناخته شده هستند، نظارت بیشتری صورت بگیرد. وگرنه اگر از تخلف نکردن تیمی ناراحت می شوند، به دنبال افرادی باشند که خلاف نمی کنند!

فکری با انتقاد از اشتباهات داوری در دو هفته گذشته به ضرر تیم شاهین تصریح کرد: در دو دیدار اخیر، اشتباهات داوری خیلی متضرر شدیم و در هر دو مسابقه، اشتباهات داوری به ضرر ما بود. ما چهار امتیاز در این دو بازی به همین راحتی از دست دادیم. فصل گذشته نفت مسجدسلیمان با یک امتیاز اختلاف به لیگ برتر صعود کرد و نساجی هم تنها به دلیل تفاضل گل لیگ برتری شد. آن وقت ببینید این چهار امتیاز می تواند چقدر در صعود یا سقوط تیم ها تأثیرگذار باشد.

«امیدوارم نظارت در همه موارد، از جمله دوپینگ و حتی مصاحبه های مربیان و مسئولان صورت بگیرد» وی در ادامه انتقاداتش از کمبود نظارت در لیگ دسته اول، با بیان این جمله خاطرنشان کرد: سالی که در نساجی بودم، مصاحبه ای کردم که ارتباطی به مسئولان نداشت و تنها به چند تماشاگر مربوط می شد. من را احضار کردند و توضیح خواستند. نباید به راحتی از مواردی چون قطع برق ورزشگاه بگذرند. چرا این مسئولان برخی باشگاه ها که تنش ایجاد می کنند، احضار نمی شوند، اما افراد سالم را می خواهند؟

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره صحبت های سیف الله پور، مدیر باشگاه بادران که قبل از بازی گفته بود مأموران کمیته دوپینگ باید در این مسابقه از بازیکنان دو تیم تست بگیرند، به تسنیم گفت: پس از بازی از بازیکنان تست دوپینگ گرفتند. به اعتقاد من کار خوبی کردند. موضوع ما این است که چرا رد گم می کنیم و چنین حرف هایی می زنیم؟ زد و بندهایی که دیده می شود، باید کنترل شود و این ها مواردی نیست که نتوان آنها را بررسی کنند. کار باید در فضای کاملاً سالم پیش برود و هر کسی که مرد میدان است، به میدان بیاید. باید از فوتبال سالم حمایت شود، نه اینکه فوتبال سالم فقط در حد حرف باشد.

فکری در پاسخ به این پرسش که آیا شاهین می تواند در اولین فصل حضورش در لیگ دسته اول، لیگ برتری شود، تصریح کرد: در موضوع فنی مشکلی نداریم. می توانیم تیم را با جذب بازیکن ترمیم کنیم. از لحاظ فنی شاهین می تواند جزو مدعیان باشد و در سال اول حضورش در لیگ یک، به لیگ برتر صعود کند، اما به شرطی که هر بخشی کارش را دنبال کند. باشگاه مشکل مالی چندانی ندارد، اما در موضوع مدیریتی باشگاه، اختلاف سلیقه و مشکلات خفیفی وجود دارد که امیدوارم به وفاق و دوستی تبدیل شود. اگر همه چیز سر جای خود انجام شود، تیم می تواند مدعی صعود باشد. متأسفانه برخی ها که درون مجموعه باشگاه هستند، سنگ انداری می کنند و اگر جلوی آنها گرفته نشود، کار ما سخت خواهد شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: