محسن هاشمی: بازداشت نژادبهرام صحت ندارد؛ او در تعطیلات به سر می‌برد

کدخبر: 2252298

رئیس شورای شهر تهرانه ضمن تکذیب هر نوع خبری مبنی بر بازداشت نژاد بهرام یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: این اخبار کاملا نادرست است و وی همچنان در مرخصی است.

به گزارش خبرنگای اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محسن هاشمی رفسنجانی در پایان هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شورای پنجم شوای همدلی و وفاق است گفت: اعضای شورای شهر تهران همدلی افراطی دارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلات تابستانی شورای شهر تهران به پایان رسیده است یا خیر گفت؟: بله تعطیلات به پایان رسیده است

هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این پرسش که چرا پس از پایان تعطیلات تابستانی هنوز خانم نژاد بهرام در جلسات شورای شهر حاضر نمی شود، گفت: ایشان همچنان در تعطیلی به سر می برند.

وی در ادامه در پاسخ به اینه سوال که آیا ایشان مرخصی گرفتند یا خیر گفت: قاعدتا هر یک از اعضای شورای شهر تهران اگر بخواهد به مرخصی بروند باید از بنده مرخصی بگیرند.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که شایعاتی مبنی بر بازداشت وی در فضای مجازی مطرح است گفت: این مطلب کاملا کذب و نادرست است.

هاشمی رفسنجانی همچنین در پاسخ به این پرسش که تغییرات دانشگاه آزاد در این برهه به صلاح می دانید یا خیر گفت: درباره این مسئله در زمان خودش به آن پاسخ می دهیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: