فرمانده یگان‌های ویژه ناجا عنوان کرد

ارتقاء دانش و مهارت افسران و درجه‌داران ناجا با تکیه بر تجهیزات نوین

کدخبر: 2252324

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: استفاده از تجهیزات نوین و پیشرفته گامی موثر در جهت افزایش دانش، مهارت و توانایی‌های افسران و درجه‌داران است.

به گزارش ایسنا، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان ویژه استان کرمان، با اشاره به آموزش‌های عملی کارکنان، گفت: بی‌شک آموزش موثر و مرتبط یکی از ابزارهای مهم در توانمندسازی کارکنان برای رسیدن به اهداف سازمانی است.

وی از تجهیزات به عنوان مهم‌ترین عامل در قدرت و توانمندی واحدهای نظامی و انتظامی نام برد و افزود: استفاده از تجهیزات گامی موثر در جهت افزایش دانش، مهارت و توانایی‌های افسران و درجه‌داران است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تصریح کرد: دشمن تکنیک‌ها و روش‌های خود را تغییر می‌دهد و همیشه در یک وضعیت نیست و برای اینکه به اهداف شوم خود برسد از ابزارهای خاص آن زمان استفاده می‌کند.

سردار کرمی با بیان اینکه آمادگی ما می‌تواند جلوی تهدیدات و اقدامات دشمن را بگیرد، گفت: آمادگی جسمانی، علمی و بصیرتی سه نوع آموزش اصولی در یگان‌های ویژه است که با تمرین‌های میدانی، عملی و بهره‌برداری مناسب از آنها می‌توانیم به قله‌های پیشرفت دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، مهم‌ترین عامل شکست دشمنان است، افزود: ولایت فقیه مهم‌ترین رکن جامعه اسلامی است.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی اظهارداشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با تدابیر مقام معظم رهبری، مسئولان نظام و حضور شکوهمند مردم در تمام صحنه‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی به یکی از نظام‌های ثابت و پایدار در سطح جهان تبدیل شده است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، پیروی از ولایت فقیه را چراغ هدایت و مسیر سعادت و اعتقاد به آن را بزرگ‌ترین سرمایه برای نیروهای مسلح دانست و افزود: دشمنان قسم خورده اسلام از بدو پیروزی انقلاب با به کار بستن تمامی توطئه‌ها خواستند به این نظام الهی ضربه بزنند غافل از اینکه اقتدار این انقلاب نشأت گرفته از ولایت و شهادت بوده و تا زمانی که این رکن در بین ما است تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌ها نقش بر آب خواهد شد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: