جایزه ۲۰ هزار دلاری برای دستگیری مردی که ترامپ را تهدید به مرگ کرده است

کدخبر: 2252359

پلیس آمریکا برای کمک به بازداشت مردی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور را تهدید به مرگ کرده است جایزه ۲۰ هزار دلاری در نظر گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، پلیس آمریکا در جستجوی یک مرد از اهالی پنسیلوانیاست که گفته می شود دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا را تهدید به مرگ کرده است.

خبرگزاری سی ان ان گزارش داد خدمات مارشال های آمریکا -که از قدیمی ترین نهادهای انتظامی فدرالی و زیرمجموعه وزارت دادگستری این کشور است- در تعقیب مردی از اهالی پنسیلوانیا به نام «شان ریچارد کریستی» است. او تهدید کرده است رئیس جمهور آمریکا را به قتل می رساند.

خدمات مارشال های آمریکا جایزه 20 هزار دلاری برای کسی که اطلاعات دقیقی از محل اختفای او بدهد و پلیس را در بازداشت وی یاری کند، در نظر گرفته است.

کریستی آخرین بار یکشنبه شب با یک خودروی سرقتی در حوالی شهر کامبرلند از توابع ایالت مریلند مشاهده شده است.

جایزه ۲۰ هزار دلاری برای دستگیری مردی که ترامپ را تهدید به مرگ کرده است

پلیس اف بی آی در توضیح اتهام کریستی در وبسایت خود نوشت او متهم است در تاریخ 3 تا 12 ژوئن با پیام هایی در فیس بوک رئیس جمهور ترامپ و «جان مورگانلی»، قاضی منطقه ای شهر نورث همپتون، پنسیلوانیا را تهدید به مرگ کرده است. کریستی 27 ساله با انتشار سلسله پیام هایی در شبکه اجتماعی فیس بوک، اعلام کرده بود قصد دارد با گلوله به سر ترامپ شلیک کند و هر افسر پلیس که به دنبال بازداشت او باشد با «واکنش مرگبار» او مواجه خواهد شد. او همچنین متهم به تهدید قاضی منطقه ای پنسیلوانیا است.

کریستی محکومی سابقه دار است که علاوه بر تهدید رئیس جمهور آمریکا، متهم به سرقت و نقض شرایط عفو مشروط است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: