جهاد اسلامی: نباید فریب وعده‌های سازمان ملل درباره نوار غزه را بخوریم

کدخبر: 2252373

یک رهبر برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تظاهرات‌های حق بازگشت و لغو محاصره غزه باید تا تحقق اهداف مورد نظر ادامه پیدا کند و «ما نباید فریب وعده‌های شیرین سازمان ملل درباره آرام سازی اوضاع در غزه و پروژه‌های امدادرسانی در این منطقه را بخوریم».

به گزارش ایسنا، خالد بطش طی گفتگویی مطبوعاتی خاطرنشان کرد که «تظاهرات‌های حق بازگشت باید ادامه یابد؛ چرا که هنوز ماموریت ما انجام نشده است و ما نباید فریب وعده‌های شیرین سازمان ملل درباره آرام سازی اوضاع در غزه و پروژه‌های امدادرسانی را بخوریم. ما هنوز به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.»

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی افزود: ما همواره باید خودمان را برای تمامی سناریوهای احتمالی؛ از جمله وقوع جنگ علیه ملت فلسطین در نوار غزه آماده نگه داریم.

بطش درباره نشست‌های قاهره نیز اظهار داشت که گروه‌های فلسطینی اخیراً به قاهره، پایتخت مصر سفر کرده بودند و چندین نشست ملی را چه به صورت مشترک میان خود و یا با برادران مصری برگزار کردند.

وی افزود: در این نشست‌ها بیشتر بر لزوم تحقق آشتی ملی فلسطین بر اساس مشارکت ملی کامل تاکید شد و سازوکارهای اجرای توافق آشتی سال ۲۰۱۱ و نتایج نشست سال ۲۰۱۷ بیروت هم مشخص شد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: