تلاش ملانیا ترامپ برای مقابله با آزارهای سایبری بدون توجه به توییت‌های همسرش

کدخبر: 2252389

همسر رئیس‌جمهور آمریکا در حالی خواستار راه اندازی کمپین مقابله با آزار و اذیت سایبری شده است که توئیت‌های همسرش نمونه‌ای واضح از آزار سایبری است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت، ملانیا ترامپ ، همسر رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در نشست سالیانه مقابله با پدیده آزار و اذیت سایبری که در راک ویل ایالت مریلند برگزار شده بود، آمادگی خود را برای راه اندازی کمپین مقابله با این معضل اعلام کرد.

او گفت: بیایید با این معضل مواجه شویم. بیشتر کودکان از مزایا و مشکلات رسانه های اجتماعی آگاه هستند ولی به آموزش های بیشتری در این زمینه نیاز است. می توان از رسانه های اجتماعی در مسیر مثبت یا مخرب استفاده کرد.

بانوی اول آمریکا در حالی خواستار راه اندازی کمپین مقابله با آزار و اذیت سایبری شده است که توئیت های همسرش دونالد ترامپ، نمونه ای واضح از آزار سایبری است.

سخنرانی ملانیا ترامپ، واکنش های گسترده ای در فضای مجازی داشت. بسیاری معتقدد او برای مقابله با آزار و اذیت سایبری باید از همسر خود آغاز کند.

بر این اساس، فضای توئیتر [به عنوان یک رسانه اجتماعی] جولانگاه رئیس جمهور آمریکا است. او اکثرا مخالفان سیاسی خود، رسانه ها، روزنامه نگاران و... را با توئیت های جنجالی و توهین آمیزش هدف قرار می دهد که این عمل نمونه روشن از آزار و اذیت سایبری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: