فلسفه وجودی پلیس از زبان معاون هماهنگ‌کننده ناجا

کدخبر: 2252434

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: تامین نظم، امنیت، آرامش، پاسداری و صیانت از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی، دلیل و فلسفه وجودی نیروی انتظامی است.

به گزارش ایسنا ، سردار ایوب سلیمانی در جلسه جمع بندی نهایی نظارت ستادی خراسان جنوبی ضمن تبریک اعیاد پیش رو اظهارکرد: تأمین نظم، امنیت، آرامش، پاسداری و صیانت از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی، دلیل و فلسفه وجودی نیروی انتظامی است و برای تحقق این مهم باید از همه ظرفیت و سرمایه‌ها بهره ببریم و بدانیم که تعیین اولویت‌های مأموریتی راز موفقیت خواهد بود .

وی افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که نیروی انتظامی مظهر اقتدار و باور جمهوری اسلامی ایران است و مردم ناجا را صاحب کفایت می دانند و با اعتماد کامل امنیت خود را به پلیس می‌سپارند که برای احقاق پایدار این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد . بزرگترین افتخار ناجا این است که مردم؛ نیروی انتظامی را نماد انقلاب اسلامی می‌دانند و برای پاسداری از ارزش های انقلاب، اسلام و تامین امنیت و آرامش مردم به عنوان یک مجاهد فی سبیل الله انجام وظیفه خواهیم کرد .

معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: با توجه به فتنه هایی که دشمنان و معاندان نظام برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی در سطح جامعه طراحی کردند، نیروهای نظامی و انتظامی با هوشیاری و صلابت در کنار بصیرت و آگاهی مردم، توانستند توطئه دشمنان را خنثی و آنان را از رسیدن به اهداف شوم خود مأیوس کنند .

سلیمانی اضافه کرد: مهم ترین گلوگاه ها برای ورود به ناجا هسته گزینش است که برای انتخاب افراد ولایی و متدین که از هر لحاظ صلاحیت کامل داشته باشند باید دقت وافی و کافی داشته باشیم .

به گفته وی، مصالحه 83 درصدی در مراکز مشاوره پلیس امری مهم و تاثیر گذار برای کاهش پرونده های قضائی است که برنامه های مطلوبی برای رشد و توسعه مراکز مشاوره در کلانتری‌ها در دستور کار است .

معاون هماهنگ کننده ناجا از عملکرد فرماندهی انتظامی استان تقدیر کرد و گفت: کارکرد خوب و تلاش مضاعف کارکنان فرماندهی انتظامی استان در راستای اهداف سازمانی، نظم و امنیت مطلوبی را به ارمغان آورده که از جمله شاخصه‌های بارز و خوبی است که باید پیوسته و هدف‌دار باشد .

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: