اعلام نرخ جدید شیرینی تا پایان هفته

کدخبر: 2252576

رییس اتحادیه فروشندگان شیرینی با اشاره به این‌که مشکلی در تامین شیرینی عید قربان و غدیر وجود ندارد، گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه، نرخ شیرینی گران خواهد شد.

علی خردمند در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با آخرین وضعیت بازار شیرینی در آستانه اعیاد قربان و غدیر، اظهار کرد: با وجود آن‌که در پی نوسانات نرخ ارز، مواد اولیه داخلی همچون مواد اولیه خارجی افزایش قیمت را تجربه کرده و تا حدودی زمینه‌ عرضه مواد اولیه کاهش یافته است، در زمینه تولید و عرضه شیرینی مشکلی وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: با افزایش ۵۰ درصدی قیمت مواد اولیه باید قیمت شیرینی‌ها افزایش یابد ولی تاکنون مذاکرات صورت گرفته با سازمان حمایت به نتیجه نرسیده است.

رییس اتحادیه فروشندگان شیرینی تاکید کرد: اتحادیه افزایش قیمت مصوب شیرینی‌ها را به سازمان حمایت اعلام کرده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته جاری نرخ جدید برای شیرینی‌ها اعلام شود.

خردمند با بیان این‌که آخرین افزایش مصوب قیمت شیرینی‌ مربوط به سال گذشته بوده است، خاطر نشان کرد: هر کیلو شیرینی تر در واحدهای درجه یک ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، هر کیلوگرم شیرینی زبان، برنجی و پاپیون ۱۸ هزار تومان، شیرینی دانمارکی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و کیک یزدی ۱۲ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است که مابقی اقلام به صورت توافقی میان فروشنده و مشتری تعیین قیمت می‌شود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: