سردار کارگر در مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت مطرح کرد

فراهم شدن زمینه تاسیس یک موزه انقلاب و جنگ برای هر استان

کدخبر: 2261737

سردار بهمن کارگر در مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت، ضمن قدردانی از مجاهدات‌های پیشکسوتان عرصه مقاومت، حفظ دستاوردهای پیشکسوتان دفاع مقدس را ضروری و اجتناب‌ناپذیر دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در این مراسم گفت: اولین دوره آیین نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت سال گذشته برگزار شد و امسال نیز همزمان با برگزاری دومین دوره این مراسم، در سرتاسر کشور نیز نکوداشتی مشابه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای حفظ دستاوردهای پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت فعالیت های زیادی صورت گرفته که از جمله آنها می‌توان به تدوین تاریخ شفاهی به روایت پیشکسوتان دفاع مقدس اشاره کرد.

سردار کارگر در ادامه با اشاره به فعالیتهایی که هدف از آنها حفظ دستاوردهای دفاع مقدس بوده، اظهار کرد: در حال حاضر 15 موزه دفاع مقدس در سراسر کشور فعال است و زمینه فراهم شده تا به تعداد هر استان یک موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر گردد.

دکتر کارگر در ادامه بیان کرد: با یک کار جهادی در 3 سال، بیش از 2هزار کتاب در سه سطح الف، ب، ج در زمینه مقاومت و دفاع مقدس منتشر شد که امید می‌رود این فعالیتها روند رو به رشد خود را حفظ کند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: