بررسی روند پیشرفت طرح‌های کلان با حضور رئیس جمهور

کدخبر: 2262512

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم از برگزاری جلسه شورای عالی عتف در مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم و دبیر شورای عالی عتف در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه عصر امروز بحث پیگیری روند پیشرفت طرح های کلان انجام شد. همچنین گزارش ماده 56 مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در جلسه امروز نیز برنامه دبیرخانه و سازوکار اجرایی آن نیز بررسی شد و یکسری مذاکرات با سازمان برنامه و بودجه برای ارائه یک الگوی برنامه صورت گرفت.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم از برگزاری جلسه شورای عالی عتف با حضور رئیس جمهور در دو هفته آینده خبر داد و افزود: قرار است در جلسه شورای عالی عتف بررسی طرح های کلان ملی، تغییرات ساختارهای اجرایی و بحث کمیسیون های تخصصی را داشته باشیم.

عدم رضایت از پیشرفت طرح های کلان ملی

برومند با اشاره به عدم رضایت از پیشرفت طرح های کلان ملی گفت: شاید در گذشته نگاه ما به این طرح ها بسیار کلان بود ولی در حال حاضر نگاه مان جزئی تر شده است و انتظار داریم مجریان پروژه ها برنامه های اجرایی خود را اعلام کند که برخی از آنها اعلام کردند ولی برخی دیگر هنوز اعلام نکرده اند و در صورت عدم اعلام نمی توانیم پروژه را تأیید کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: