بُزَک نمیر بهار میاد...

زمان پرداخت سکه‌های پاداش مدال آوران جاکارتا مشخص شد

کدخبر: 2262516

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان بهار سال آینده را زمان پرداخت سکه‌های پاداش ورزشکاران مدال آور در جاکارتا اعلام کرد.

ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره زمان پرداخت پاداش مدال آوران بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ بیان کرد: براساس قولی که به ورزشکاران دادیم، سکه ها را تامین خواهیم کرد و تحویل می دهیم، اما برای اینکه تعداد سکه مدال آوران را برآورد کنیم نیاز به زمان است و پس از آن درخواست می کنیم و در صورت تامین اعتبار جشنی را برگزار خواهیم کرد و در آن مراسم پاداش ورزشکاران را پرداخت خواهیم کرد.

او افزود: زمان اعطای سکه ها به صورت دقیق مشخص نیست و بستگی به زمان تخصیص اعتبار دولت به وزارت ورزش و جوانان دارد، اما امیدواریم تا زمان اهدای پاداش ها قیمت سکه هم پایین تر بیاید ضمن اینکه پاداش مدال آوران جاکارتا کمتر از ۵۱ میلیارد اعتباری است که، ما در فروردین ۹۷ به ورزشکاران دادیم، لذا تقاضای خود را به دولت برای تامین اعتبار می دهیم تا مانند تمام کار هایی که با وجود محدودیت مالی انجام دادیم، بتوانیم در این امر هم موفق شویم.

فرامرزیان در پایان گفت: پرداخت پاداش ها یک یا ۲ سال طول نمی کشد و قرار است مثل سال قبل که مبلغی به ما اختصاص دادند سال جاری هم درخواست بدهیم و در صورت اینکه موافقت شود تا پایان سال و در غیر این صورت در فروردین ۹۷ در مراسمی سکه ها را اهدا کنیم.

بیشتر بخوانید : ماجرای پاداش های سکه ای ورزشکاران با ضریب ۴ / تعویقِ تقدیر به مدت یک سال! طلایی های ورزش زیر خط فقر! / ۶ درصدی ها جور بدرد نخور ها را کشیدند فهرست حقوق دریافتی برخی روسای فدراسیون های ورزشی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: