اهدای ۵۵۰۰ سند به محرومان مناطق شمالی کشور

کدخبر: 2263049

قرار است فردا در ادامه اجرای طرح بزرگ و ملی محرومیت‌زدایی در قالب اهدای اسناد واگذاری املاک به مردم مناطق کم برخوردار ۵۵۰۰ سند رایگان به واجدان شرایط شهرستان‌های بندر ترکمن، بندرگر و جام خانه تحویل شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و اجرای طرح بزرگ و ملی محرومیت زدایی واگذاری املاک به مردم مناطق کم برخوردار کشور، قرار است فردا طی سه مراسم جداگانه در روستای "جامخانه شهرستان میاندرود" بیش از هزار سند، در روستای "نیازاباد بندر ترکمن" سه هزارسند و در "درگز" نیز بیش هزار و پانصد سند مسکونی و کشاورزی اهدا شود.

در هریک از این 3 آیین اهدای اسناد واگذاری املاک که با حضور محمد سعیدی کیا؛ رییس بنیاد مستضعفان و جمع از معاونان، نمایندگان، ولی فقیه در مناطق مذکور، استانداران و مدیران استانی برگزار می شود، به نیت 14 معصوم (ع)، تعداد 14 سند به صورت نمادین به مردم اهدا خواهد شد.

قیمت زمین های زراعی و مسکونی که اسناد واگذاری آن ها براساس منویات مقام معظم رهبری به واجدان شرایط اهدا می شود، بیش از 153 میلیارد تومان و با متراژ کلی بیش از 6 هزار و 200 هکتار کشاورزی و مسکونی است که به صورت رایگان به مردم کم برخوردار مناطق یاد شده در استان های گلستان و مازندران، واگذار خواهد شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: