"فاصله‌ی کانونی" صاحب اعلان شد

کدخبر: 2263158

پوستر نمایش «فاصله‌ی کانونی» در آستانه‌ی اجرای عمومی، رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، این پوستر که توسط سعید رضوانی طراحی شده است، به کارگردانی رامین بیات و نویسندگی آرش سرکوهی از ١ تا ٧ مهر در سالن مستقل تهران به روی صحنه میرود.

این نمایش بر اساس طرحی از آمین فیض آبادی اجرا خواهد شد که کارگردانی هنری و آهنگسازی این پروژه را نیز به عهده دارد.

رضا بهبودی و کلادیا فان هسلت بازیگران این نمایش هستند که مدتی پیش تمرینات خود را آغاز کرده‌اند. همچنین آنسامبل لوکس ان-ام از آلمان( سیلکه لانگه، روت فلتن ) از برلین و حمید شاهسون اجرای موسیقی این اثر را به عهده دارند.

"فاصلهی کانونی" محصول مشترک ایران و آلمان است که پس از اجرا در تهران، در تاریخ ٢٤ و ٢٥ آبان نیز در سالن اپرای برلین اجرا خواهد شد. در توضیح این نمایش "فاصله ی کانونی" آمده است: شخصیت‌های این نمایش به واقعیت وجودی خود شک می‌کنند و سیزیف وار به دنبال حل این مشکل‌اند.

عوامل این نمایش عبارتند از:طراح، آهنگ ساز و کارگردان هنری: آمین فیض‌آبادی، کارگردان: رامین بیات، نویسنده: آرش سرکوهی، مدیریت صـدا: آنـکـیـدو دارش، طراح صحنه: سعید حسنلو، طراح لباس: نسرین خرمی، طراح نور: علی کوزه گر، مدیر تبلیغات و روابـط عـمومی: مهسا همتی، طراح گرافیک: سعید رضوانی، دستیار اول کارگردان: هادی همتی، دستیار تولید آلمان و ایران: آناهیتا صفرنژاد، دستیار لباس: شیما مصحفی شبستری، دستیاران صحنه: حمید شهرانلو، فاطمه صفیری، ساخت تیزر: محمد رضایی، تبلیغات فضای مجازی: علی صادقیان.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: