فوتبال جهان| اظهارنظر جالب ژوزه مورینیو در مورد زمین خوردنش در ومبلی

کدخبر: 2263188

فوتبال جهان - ژوزه مورینیو در آستانه دیدار خارج از خانه با واتفورد، در خصوص زمین خوردنش در ومبلی و وضعیت لوک شاو، مروان فلینی و آندرهررا اظهارنظر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که شاگردانش فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه به مصاف واتفوردی خواهند رفت که هر چهار بازی اول خود در این رقابت ها را با برد به پایان برده است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی در خصوص وضعیت مدافع تیمش که در بازی دوستانه انگلیس و اسپانیا آسیب دید، گفت: ما هنوز یک جلسه تمرینی دیگر پیش از بازی با واتفورد در پیش داریم، اما طبق نظر پزشک تیم، لوک شاو آماده بازی است. تنها تصمیمی که باید بگیریم زمان بازی کردن او در طول هفته است. لوک هنوز با تیم تمرین نکرده است.

وی در ادامه در خصوص وضعیت چند بازیکن دیگر تیمش یادآور شد: هنوز وضعیت فلینی برای این بازی مشخص نیست. آندر هررا هم وضعیت مشابهی دارد چون در جریان تمرینات این هفته از ناحیه زانو به مشکل کوچکی خورد. دیوگو دالوت و مارکوس روخو نیز در بازی امشب تیم زیر 23 سال منچستریونایتد را همراهی می کنند و اگر طبق انتظارمان 90 دقیقه بازی کنند، این بدین معناست که دوره ریکاوری خود را به پایان برده اند و آماده بازگشت به ترکیب تیم برای حضور در مسابقات از هفته آینده خواهند بود.

آقای خاص در بخش دیگری از صحبت هایش درباره مهاجم جوان تیمش که در بازی های دوستانه اخیر تیم ملی انگلیس دو بار موفق به گلزنی شد، اما به دلیل محرومیت سه جلسه قادر به همراهی شیاطین سرخ در رقابت های باشگاهی انگلیس نیست، تأکید کرد: انتظارش را دارم که روز یکشنبه به خاطر بازی ندادن به رشفورد مورد انتقاد قرار بگیرم، اما این تقصیر من نیست. مارکوس محروم است و شاید باید به برخی یادآوری کنیم که او محروم است و نمی تواند بازی کند. رشفورد در دوره ای که غمگین و محروم بود، موفق به گلزنی برای تیم ملی انگلیس شد و این به هر حال برای او خیلی خوب است.

ژوزه مورینیو همچنین در خصوص زمین خوردنش در ورزشگاه ومبلی لندن پیش از دیدار دوستانه تیم های ملی انگلیس در دور نخست مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا با حالت شوخی به خبرنگاران حاضر در کنفرانس خبری گفت: برخی از روزنامه نگاران به من زنگ زدند و در خصوص زمین خوردنم سؤال پرسیدند چون نیاز به گرفتن خبر از من داشتند. برای همین از قصد زمین خوردم تا شما بتوانید در مورد من صحبت کنید. شیرجه خوبی بود و با آن حرکتم گوشی همراهم را - از ضربه خوردن - نجات دادم. آیا صحنه زمین خوردنم پنالتی بود؟ نه پنالتی ای در کار نبود و شاید یه کارت زرد کافی بود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: