البلوشی: صعود السد با وجود پیروزی در تهران قطعی نیست/ به بازیکنان هشدار دادیم

کدخبر: 2263758

مدیر ورزشی تیم فوتبال السد قطر به بازیکنان این تیم پیش از رویارویی با استقلال هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه السد قطر، محمد غلام البلوشی در آستانه بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان های تیم های السد قطر و استقلال تهران گفت: پیروزی 3 بر یک تیم السد برابر استقلال در تهران به معنای صعود قطعی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیست.

مدیر ورزشی تیم فوتبال السد قطر ادامه داد: کادر فنی و مدیریتی به بازیکنان تیم السد هشدار دادند پیروزی 3 بر یک در تهران برابر استقلال تضمین کننده صعود نیست. با وجود این پیروزی خارج از خانه و برگزاری بازی برگشت در دوحه کار آسانی برابر استقلال نخواهیم داشت. شکست استقلال در بازی رفت خانگی منعکس کننده توانمندهای واقعی این تیم نبوده است.

محمد غلام البلوشی در خاتمه اظهار داشت: هیچ کس نمی تواند از دقایق اولیه بازی برگشت انتظار خاصی داشته باشد و پذیرش گل نخست بازی قابل پذیرش نیست. بدین خاطر ما به بازیکنان هشدار دادیم تا قابلیت اجرای سناریوی مختلفی را برای این بازی داشته باشند. تمامی بازیکنان تیم فوتبال السد شرایط و اهمیت بازی با استقلال را درک می کنند. همچنین بازیکنان السد انتظار حمایت گسترده توسط هواداران را دارند تا پیروزی نخست تکرار شود. آنها می توانند باعث صعود ما به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

دیدار برگشت تیم های فوتبال السد قطر و استقلال ساعت 20:30 دوشنبه هفته جاری برگزار و تیم برنده راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا می شود. در بازی رفت السد با نتیجه 3 بر یک در ورزشگاه آزادی تهران از سد استقلال گذشت.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: