خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها / خلیل زاده مقابل السد محروم نیست

کدخبر: 2264829

شجاع خلیل زاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم السد قطر حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته توانست در دیدار بازگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال الدحیل قطر را با نتیجه کلی 3 بر 2 شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در این دیدار برانکو ایووانکیج به دلیل اعتراض نسبت به عملکرد داوری از زمین اخراج شد و بدین ترتیب دیدار رفت تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد.همچنین محمد انصاری ،کمال کامیابی نیا، شجاع خلیل زاده و علی علیپور از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس ایران بودند که کارت زردی را از داور دریافت کردند و بدین وسیله 2 بازیکن یعنی کامیابی نیا و محمد انصاری به دلیل 2 اخطاره شدن از همراهی تیمشان همانند برانکو در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 از دست دادند.

انصاری در دیدار رفت برابر تیم الدحیل و کامیابی نیز در دیدار برابر تیم الجزیره در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کارت زرد اول خود را دریافت کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

هدیه ۲ میلیاردی علی دایی به پرسپولیس

جواد نکونام: خودمان را در برد پرسپولیس سهیم می دانیم

منشا: برانکو در بین 2 نیمه به ما انرژی داد/ بهترین بازی ام را برای پرسپولیس انجام می دهم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: