باید مسابقات بین المللی را با حضور ۱۰ سوپراستاد شطرنج دنیا در ایران برگزار کنیم

مقصودلو: به وزیر قول دادم در ۲۲ سالگی قهرمان بزرگسالان جهان شوم

کدخبر: 2264839

قهرمان شطرنج جوانان جهان گفت: به وزیر ورزش و جوانان قول دادم در صورت حمایت مناسب، در ۲۲ سالگی قهرمان بزرگسالان جهان شوم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پرهام مقصودلو پس از دیدار با وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص این دیدار اظهار داشت: از این که وزیر ورزش و جوانان من را پذیرفتند که بتوانم شرایط و خواسته هایم را برای رشد و پیشرفت در این رشته مطرح کنم بسایر خوشحال و ممنونم.

مقصودلو با بیان این که قول دادم در 22 سالگی قهرمان جهان شوم، گفت: موضوعات و دغدغه های خودم از قبیل تحصیل، خدمت سربازی، مربی بزرگ را مطرح کردم که پاسخ ها و حمایت های سلطانی فر بسیار دلگرم کننده بود و این حمایت ها مسیر و راه دشوار من را برای بسیار هموار می کند.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم مسابقات بین المللی را با حضور 10 سوپر استاد شطرنج دنیا در ایران برگزار کنیم، هم می توانیم از ظرفیت ارزآوری و فنی آنها بهره ببریم و هم با دعوت متقابل انها برای حضور در مسابقات مشابه، من هم در مسابقاتی که در کشورهای آنها برگزار می شود شرکت کنم و به کسب تجربه و دانش این رشته بپردازم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: