اعتراض حزب نواز به «پویش مبارزه با تجمل» دولت پاکستان

کدخبر: 2264918

وزیر کشور سابق پاکستان با اعتراض به پویش مبارزه با تجمل که توسط دولت پاکستان در حال انجام است گفت: کشور را نمی‌توان با ساده زیستی صرف اداره کرد.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز، «احسن اقبال» وزیر کشور سابق پاکستان و عضو ارشد حزب نواز در اعتراض به «پویش مبارزه با تجمل» دولت پاکستان گفت: با گشودن در کاخ های دولت به روی مردم و مزایده ماشین های لوکس نمی توان کشور را اداره کرد.

وی تصریح کرد: تصویب بودجه سال آینده کشور و رسیدگی به وضعیت بحران زده واردات و صادرات اولویت های مهمی است که دولت به آن توجهی نمی کند.

احسن اقبال افزود: ما شاهد کم کاری دولت پاکستان در اجرای کریدور اقتصادی چین و پاکستان موسوم به «سی پیک» هستیم و تحریک انصاف علی رغم ادعاهای فراوان نتوانست روشی مناسب برای پیش برد جدی این پروژه اتخاذ کند.

وزیر کشور سابق پاکستان اظهار داشت: با جمع آوری کمک های مردمی نمی توان سد ساخت و متاسفانه به نظر می رسد حزب تحریک انصاف در اداره کشور کاملا ناموفق است.

عضو ارشد حزب نواز گفت: ما موفق شده بودیم زمینی که برای ساخت سد بزرگ دیامیر باشا مناسب است را خریداری کنیم و عملیات ساخت سد را نیز آغاز کنیم ولی دولت جدید تنها به ادعا کردن مشغول است.

وی اضافه کرد: دولت پاکستان تمام بسته های حمایتی که به مردم مستعضف داده می شد را نیز قطع کرده است حال اینکه برای تامین اعتبار این بسته ها حزب نواز تلاش های بسیاری کرده بود.

گفتنی است در انتخابات اخیر حزب تحریک انصاف که شعار ساده زیستی را سر می داد توانست اکثریت مطلق آرا را به دست آورد و حزب نواز را حتی در ایالت پنجاب با شکست مواجه کند.

«عمران خان» نخست وزیر پاکستان در راستای مبارزه با تجمل روز گذشته 102 دستگاه خوردوی لوکس کاخ نخست وزیری را به مزایده گذاشت و اینک در تلاش است تا با جلب کمک های مردمی سد های بزرگی در کشور بسازد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: