دیرباز: پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد/ بعد از گل اول الدحیل، همه چیز تار شد!

کدخبر: 2265012

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: زمانیکه گل اول از الدحیل قطر را دریافت کردیم، واقعا همه چیز تیره و تار شد، اما خوشحالم به بازی برگشتیم و پیروز شدیم.

کامبیز دیرباز ، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان و هوادار تیم پرسپولیس که در دیدار نماینده ایران با الدحیل قطر در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره پیروزی و صعود تیمش بیان کرد: به تمامی هواداران فوتبالدوست ایرانی و به خصوص پرسپولیسی ها که قلب شان برای نماینده ایران می تپد، تبریک می گویم.

او افزود: به عنوان یک هنرمند، خداراشکر در شبی ( دوشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ) به ورزشگاه آزادی آمدم که توانستیم کامبک ( تبدیل شکست به پیروزی در یک مسابقه ) کنیم و با پیروزی خوب به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسیم. خیلی به کسب برد امیدوار بودیم اما زمانیکه گل اول را دریافت کردیم، واقعا همه چیز تیره و تار شد.

دیرباز ادامه داد: همیشه تجربه بازگشت به بازی و کامبک را داریم و باید این نکته را بگویم که پرسپولیس تیم بزرگی و ریشه داری است و قابل مقایسه با تیم های تازه به دوران رسیده و ... نیست. ان شالله با پرسپولیس به فینال آسیا می رویم و نتیجه خوبی می گیریم.

بازیگر کشورمان در خصوص بازگشت رویارویی پرسپولیس خاطرنشان کرد: زمانیکه یک بر صفر عقب افتادیم، به کسب پیروزی امیدوار بودیم و فقط و فقط دعا می کردم. در شب های محرم، کسانیکه دل هایشان صاف باشد، جواب دعا هایشان را می گیرند و به طور قطع هواداران در ورزشگاه و مردمی که از تلویزیون بازی را تماشاکردند، از خدا برد پرسپولیس را درخواست کردند و در این شب های عزیز به حاجت شان رسیدند. کسب برد مقابل الدحیل به هیچ عنوان راحت نبود اما خداراشکر به پیروزی رسیدیم.

دیرباز در پایان گفت: ما پرسپولیسی و مرد روزهای سخت هستیم و امیدوارم در ادامه هم نتایج خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس پیشنهاد تمدید قرارداد به بشار رسن نداده است

دروازه بان السد دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد

تمرین سرخپوشان زیر نم های باران تابستانی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: