خجسته در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مبارزه با اخلالگران اقتصادی با شتاب بیشتری پیش رود/ نباید تنها به مهره‌های کوچک پرداخته شود

کدخبر: 2265037

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: دستگاه قضا ورود بسیار خوبی به بحث مبارزه با اخلالگران اقتصادی داشته که جای تقدیر دارد و باید با شتاب بیشتری پیش رود.

امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به اینکه این فراکسیون به صورت جدی مسائل اقتصادی را رصد می کند، گفت: اکنون با پیگیری های انجام شده نهضت بسیار خوبی در کشور برای مبارزه با اخلالگران و فساد اقتصادی به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه نهضت مبارزه و مطالبه گری در کشور ایجاد شده و مجلس در راس آن قرار گرفته است، افزود: مردم هم در سطح جامعه به صورت جدی خواستار مبارزه با مفسدان اقتصادی هستند که این موضوع بر عملکرد مسئولان و دستگاه ها بسیار اثرگذار است.

خجسته با تاکید براینکه ما در فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی از ابتدا خواستار تشکیل دادگاه های ویژه برای برخورد با اخلالگران بودیم، بیان کرد: با درخواست قوه قضاییه و دستور مقام معظم رهبری، اکنون دستگاه قضا ورود بسیار خوبی به بحث مبارزه با اخلالگران اقتصادی داشته که جای تقدیر دارد، باید این موضوع قدرت گرفته و با شتاب بیشتری پیش رود.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: مطالبه مردم فسادستیزی و ادامه روند برخورد با اختلاس گران است و حرکت های اخیر دستگاه قضا بیانگر افزایش شتاب این حرکت است، البته باید در این راه به سران فسادهای اقتصادی بیشتر پرداخته شود و تنها به مهره های کوچک نپردازند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: