طالقانی: هواداران نباید اعتراض شان را با پرتاب سنگ نشان دهند/ اشتباهات داوری جزئی از بازی است

کدخبر: 2265263

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان گفت: هواداران نباید اعتراض شان را با پرتاب سنگ، کلوخ و ... نشان دهند و اعتقادی به این موضوع نداریم.

عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره حواشی و ناتمام ماندن دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر و همچنین آسیب دیدگی شدید کمک داور دوم این مسابقه، بیان کرد: در دقیقه ۸۸، صحنه مشکوکی در محوطه جریمه تیم پیکان رخ می دهد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت و باعث اعتراض شدید بازیکنان و هوادارانی شد که اعتقاد به پنالتی داشتند. سپس اعتراضات و اتفاقاتی روی سکو ها و زمین رخ می دهد که بازی ناتمام می شود.

او افزود: هر تصمیمی که کمیته انضباطی اتخاذ کند، تابع آن هستیم و مشکلی وجود ندارد. این اتفاقات در کل کشور بیشتر شده و زمانی که هواداران از دیدگاه خود احساس می کنند، داور به اشتباه سوت زده، اعتراض می کنند و از خودشان ناهنجاری نشان می دهند.

طالقانی ادامه داد: رفتار های این چنینی در استادیوم ها پسندیده نیست و طرفداران باید برای لذت بردن از فوتبال به استادیوم ها بیایند. هوادارن نباید اعتراض شان را با پرتاب سنگ، کلوخ و ... نشان دهند و اعتقادی به این موضوع نداریم. داور هم اگر اشتباهی می کند، باید در جایگاه خودش رسیدگی شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اشتباهات داوری اظهار کرد: باشگاه ها برای حضور در لیگ، نقل و انتقالات و ... هزینه می کنند و به همراه هواداران انتظار عدالت را دارند، اما در مواقعی داور اشتباه می کند و سبب ایجاد حواشی می شود، هر چند اشتباهات داوری جزئی از بازی است. اشتباهات داوری باید به حداقل برسد، زیرا فوتبالدوستان از داوران انتظار دارند تا عملکرد بهتری داشته باشند. کمیته داوران باید از داوران با اعتماد به نفس بیشتر، قوی و جوان در مسابقات استفاده کند تا مشکلات این چنینی رخ ندهد.

او در پایان گفت: هواداران باید خویشتن داری کنند و مقابل افرادی که درصدد سود جویی هستند را بگیرند. همیشه هواداران صنعت نفت جزء طرفدارانی بودند که بازی ها را به درستی برگزار می کردند و هیچ وقت مشکلی ایجاد نمی شد. امیدوارم در بازی هایی که قرار است در آینده برگزار شود، دیگر این مشکلات را مشاهده نکنیم و بررسی اتفاقات را به دست مسئولان بسپارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: