گواردیولا : تمدید قرارداد آگوئرو به منزله تضمین حضورش در ترکیب نیست

کدخبر: 2265324

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، عنوان کرد: تمدید قرارداد سرخیو آگوئر و به این معنا نیست که او می‌تواند به صورت دائمی برای تیم به میدان برود.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی میل، سرخیو آگوئرو ، مهاجم ‌آرژانتینی منچسترسیتی روز گذشته (جمعه‌) قراردادش را با این تیم تا سال ۲۰۲۱ تمدید کرد. این مهاجم ۳۰ ساله که برترین گلزن تاریخ باشگاهش محسوب می‌شود، عملکرد خوبی در این فصل نداشته است و به همین خاطر با هشدار پپ گواردیولا روبرو شد.

پپ گواردیولا،سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، درباره مهاجم آرژانتینی تیمش، گفت‌: تمدید قرارداد آگوئرو به این معنا نیست که حضور او در ترکیب تیم قطعی باشد. من وقتی در بارسلونا هم بودم واکنش‌ها، بازیکنان وقتی در زمین حضور نداشتند را درک می‌کردم. البته رابطه من با سرخیو رابطه بسیار خوبی است و خوشحال هستم که او در این جا به فوتبالش ادامه‌ می‌دهد ولی او باید این را بداند که برای حضور در ترکیب ثابت یک رقابت وجود دارد. چه او و چه گابریل توانایی قرار گرفتن در ترکیب ثابت را دارند.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی درباره افت دیگر مهاجم تیمش یعنی گابریل ژسوس ، گفت‌: من در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور نداشتم و نمی‌توانم در این باره اظهاری کنم ولی که چیزی که هست او بازیکن جوانی است و طبیعی است که در چنین سن و سالی با چالش روبرو شود. ما باید به او کمک کنیم تا بتواند به شرایط خوب خود بازگردد.

منچسترسیتی بعد از شکست مقابل لیون در لیگ قهرمانان اروپا باید امروز (شنبه) از هفته‌ ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس باید به مصاف کاردیف برود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: