۵۰ کارگاه‌های تخصصی رایگان برای دانشجویان داروسازی

کدخبر: 2265343

در مدت برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما ۲۰۱۸ حدود ۵۰ کارگاه با حضور متخصصان و کارشناسان حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود و این کارگاه‌ها برای دانشجویان رایگان است.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در مدت برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما 2018 حدود 50 کارگاه با حضور متخصصان و کارشناسان حوزه های مختلف برگزار می شود و حضور در کارگاه ها برای دانشجویان به صورت رایگان است.

کارگاه های روز اول نمایشگاه داروسازی

در اولین روز از نمایشگاه؛ دوشنبه، دوم مهرماه؛ در سالن شماره 1، از ساعت 16 تا 18، پانل آشنایی با موقعیت های شغلی داروسازی با حضور حمید خویی به عنوان دبیر پانل، در سالن شماره 2، در ساعت ساعت 14 تا 18، کارگاه GLP در صنعت داروسازی با حضور نوشین ادیب، ساعت 14 تا 16 در سالن شماره 3، کارگاه فارماکولوژی سیستمی و drug repositioning توسط محمد شریف زاده و احمدرضا دهپور، برگزار می شود.

همچنین در سالن شماره 4، کارگاه الزامات چگونگی تهیه، توزیع و نگهداری آب دارویی توسط معصومه کنعانی، مهندس کیانوش سالک سلطانی، مهندس ریحانه زمانی کاوه، امیر مهدی زاده، در ساعت 14 تا 18 و در سالن شماره 5، کارگاه تکنولوژی های نوین در فرمولاسیون دارو با حضور فرناز میرزا زاده، ریحانه ورشوچیان در ساعت 14 تا 17 برپاست.

در سالن شماره 6 از ساعت 14 تا 18 به ترتیب کارگاه های شرکت تهران شیمی: ارتباطات درون تنی و برون تنی با حضور بردیا جمالی، شرکت سیناژن: محصولات دارویی بایوسمیلار: مسائل کیفی، با حضور خشایار روشن ضمیر و کارگاه شرکتی با موضوع از دیتای فردی بیماران تا ارزیابی جهانی با حضور اعتماد رضایی برگزار می شود.

در سالن شماره 7، از ساعت 14 تا 16، کارگاه اصول ایمنی و الزامات قانونی ارزیابی سمیت محصولات حوزه سلامت، با حضور سپیده اربابی برپاست.

کارگاه های داروسازی روز دوم

در دومین روز از نمایشگاه؛ سه شنبه سوم مهرماه، در سالن شماره 1 از ساعت 9:30 تا 11:30 پانل پرسش و پاسخ دانشجویی (با سر فصل آماده سازی علمی و مهارتی دانشجویان جهت ورود به بازار کار با حضور عباس کبریایی زاده و از ساعت 14 تا 16 پانل صنعت داروسازی چالش ها و راهکارها برگزار می شود. همچنین در همین سالن و در ساعت 16 تا 18 مجمع عمومی سالانه سندیکای صاحبان صنایع است.

در سالن شماره دو؛ کارگاه، معتبرسازی فرآیند تولید فرآورده های دارویی (محصول نهایی) با حضور معصومه کنعانی، سایه مجذوب و دکتر سعید شاهمیری و کارگاه مقررات PIC/S با حضور مصطفی کریمی و زهره بزاز، به ترتیب در ساعت های 9:30 تا 12:30 و 14 تا 16 برپاست. آخرین کارگاه این سالن کاربرد کامپیوتر در صنعت داروسازی است با حضور حبیب رمضان زاده که در ساعت 16 تا 18 برپا می شود.

در سالن شماره سه؛ کارگاه بازاریابی دیجیتال Marketing Digital با حضور بهروز ناصرالمعمار در ساعت 9:30 تا 11:30 و کارگاه برندینگ در صنعت دارو با حضور دکتر امیرعلی شیرازی و بهروز ناصرالمعمار در ساعت 11:30 تا 12:30 و کارگاه آشنایی نوآورانه با آینده کسب و کار در صنایع آرایشی و بهداشتی با حضور محمد بقایی در ساعت 14 تا 16 برگزار می شود.

در این روز و در سالن شماره چهار؛ دو کارگاه روش های تأمین مالی در صنعت دارو، با دبیری دکتر محمد رضوانی فر و آشنایی با مقررات ثبت دارو و مواد اولیه دارویی در اروپا با حضور فرنوش علیپور، Dr.Ricardo Andrade و Dr.Cesar Goncalves، به ترتیب در ساعت های 9:30 تا 12:30 و 14 تا 16 برپاست.

برنامه سالن شماره 5 با گارگاه تولید فرآورده های بیولوژیک از سلول تا بسته بندی و با حضور فاطمه دوامی، در ساعت 9:30 تا 12:30 آغاز و با کارگاه نحوه انجام مطالعات مقایسه ای در فرآورده های بیولوژیک با حضور سید شهاب موسوی مطلق در ساعت 14 تا 16 ادامه پیدا می کند.

سالن شماره 6، در این روز شلوغ ترین برنامه را دارد و 4 کارگاه در آن برگزار می شود، کارگاه شرکتی با عنوان اهمیت کنترل کیفیت در داروهای بیوتکنولوژیک با حضور زمرد نوری، کارگاه شرکتی با عنوان فناوری های نوین در ساخت داروهای اونکولوژی تزریقی با حضور Zhang Haibin و Zou Jun، کارگاه داروشیشه با عنوان، مزایای استفاده از لوله های بروسیلیکات خنثی برای محصولات تزریقی با حضور مهرداد حبیبی و کارگاه شرکتی با سرفصل برنامه ریزی استراتژیک در صنعت فارما و با حضور بهروز ناصرالمعمار و کارگاه شرکتی با عنوان، آخرین بروزرسانی اطلاعات فارماکوویژلانس و گزارش های ادواری ايمنی PSUR با حضور مهدی پور به ترتیب از ساعت 9:30 تا 16 برگزار می شوند، همچنین ساعت 16 تا 17 شرکت توان تدبیر پویا، کارگاهی با عنوان، کشت سلولی دورن ایزولاتور توسط انکیباتورهای قابل جابه جایی و با حضور Mirko tassirani برگزار می شود و ساعت 17 تا 18 به گروه داروسازی برکت اختصاص یافته است.

کارگاه با خبرنویسی و تولید محتوا رسانه ها

سالن شماره 7، در این روز، سه کارگاه متفاوت را که دو مورد آن مرتبط با نمایشگاه کتاب و رسانه است؛ برگزار می کند.

اولین کارگاه با عنوان خبرنویسی و تولید محتوا برای رسانه های نوشتاری و دیجیتالی است که با حضور امیر صدری، احسان رضایی و حمیدرضا نمازی، در ساعت 9:30 تا 11:30، کارگاه شناخت رسانه های جدید و تولید محتوای PR در حوزه سلامت با حضور شادمهر راستین و امیر صدری در ساعت 11:30 تا 12:30 و کارگاه نشست روسای انجمن های علوم پزشکی، دارویی و نماینده سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و سازمان غذا و دارو، در ساعت 14 تا 16 برگزار می شود. همچنین در این سالن از ساعت 16 تا 17 به برنامه معرفی اپلیکیشن mPharma ( ارائه دهنده خدمات هوشمند در صنعت دارو) اختصاص یافته است.

کارگاه های داروسازی روز سوم

در آخرین روز از نمایشگاه ایران فارما 16 کارگاه تخصصی برگزار می شود. در سالن شماره 1؛ از ساعت 9:30 تا 12:30 سمینار تحلیل اقتصادی مدیریتی صنعت داروسازی ایران با حضور دکتر عباس کبریایی زاده، محمد رضوانی فر، عبده زاده، نجفی، نمکی و جمشیدی، برگزار می شود.

در سالن شماره 2 کارگاه کاربرد کامپیوتر در صنعت داروسازی، با حضور سعید تفرشی، در ساعت 9:30 تا 12:30 و کارگاه اصول پایه فرمولاسیون مواد آرایشی- بهداشتی با حضور حمیدرضا آشتیانی در ساعت 14 تا 16 است.

در سالن شماره 3، دو کارگاه IVIC ارتباطات درون تنی و برون تنی با حضور بردیا جمالی، یلدا اردکانی و کارگاه تجاری سازی و مالکیت فکری در صنعت دارو با حضور فرید درکوش به ترتیب در ساعت 9:30 تا 12:30 و 14 تا 16 برپا است.

در سالن شماره 4، از ساعت 9:30 تا 12:30، کارگاه ناخالصی ها در مواد و محصولات دارویی با حضور مریم شکرچی و کارگاه نقش صنعت در ایجاد و گسترش دانشگاه نسل سوم به دبیری علیرضا وطن آرا و حضور علی مهرآمیزی برپا خواهد شد.

در سالن شماره 5، از ساعت 9:30 تا 12:30 کارگاه چشم انداز فرآورده های پروبیوتیک در صنعت دارویی کشور با حضور ایمان ایرانمنش، محمدرضا فاضلی، امیرعلی شیرازی، محمد محمدی، مهندس محسنی، معصومه کنعانی، ماندانا نائیلی و مریم تاج آبادی و در ساعت 14 تا 16، کارگاه اتوماسیون وضعیت موجودی با حضور اکبر عبدالهی اصل برگزار می شود.

در سالن شماره 6، از ساعت 9:30 تا 10:30 کارگاه فرآیند یک مستندسازی خوب و اصولی با حضور قزل گو، در ساعت 10:30 تا 11:30، کارگاه استراتژی های لزوم بازاریابی در صنعت دارو با حضور علیرضا خاتمی و ساعت 11:30 تا 12:30،کارگاه تکنولوژی ایزولاتورها با حضور Mirko Tassirani و در ساعت 14 تا 15 کارگاه اصول پایه تولید داروهای بیولوژیک با حضور مهران منتجبی و در آخر، در ساعت 15 تا 16، شرکت پیشرو صنعت، کارگاهی در این سالن خواهد داشت.

سالن شماره 7؛ در این روز پانل نقش استارت آپ ها در صنعت داروسازی با دبیری اکبر عبدالهی اصل، در ساعت 9:30 تا 11:30 و کارگاه طراحی دارو با روش های ساختاری و QSAR با حضور مسعود امانلو و کوثر باقر زاده در ساعت 11:30 تا 12:30 برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: