فوتبال جهان| سرالکس فرگوسن: اسکولز یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ منچستریونایتد است

کدخبر: 2265355

فوتبال جهان - سرالکس فرگوسن از پل اسکولز تمجید و از او به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ باشگاه منچستریونایتد یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرالکس فرگوسن، سرمربی اسطوره ای پیشین منچستریونایتد که دو ماه پیش به دلیل خونریزی مغزی ناگهانی راهی بیمارستان شد و پس از عمل جراحی موفقیت آمیز در نهایت از بیمارستان مرخص شد، در مراسم خیریه ای که پل اسکولز شب گذشته (جمعه) برگزار کرد، در پیام ویدئویی در مورد شاگرد پیشین خود گفت: وقتی اسکولز به عنوان یک پسربچه کوتوله 13 ساله به جمع ما پیوست، قدی در حدود یک متر و 47 سانتی متر داشت واقعاً شک داشتیم که او بتواند رشد قدی داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه اسکولز به لحاظ قدی رشد کرد و بازیکنی شد که همه ما دیدیم. انجام بیش از 718 بازی، به ثمر رساندن 155 گل، دوران حرفه ای واقعاً شگفت انگیزی است. در ضمن به یاد داشته باشید که او در طول دوران بازیگری اش چندین بار دچار مصدومیت شد، در غیر اینصورت او می توانست در کنار بازیکنانی همچون رایان گیگز و سربابی چارلتون قرار بگیرد. این به کنار، چه دوران حرفه ای و چه گل هایی که پل به ثمر رساند، باورنکردنی است.

سرالکس تصریح کرد: اسکولز واقعاً بازیکن بزرگی است و فرقی نمی کند که ما در گذشته چقدر بازیکن بزرگ در منچستریونایتد داشته ایم، پل هم یکی از آن بازیکنان بزرگ تاریخ باشگاه است و شکی از این بابت نیست. من یکی یا دو مصاحبه از ژاوی، اینیستا و پیرلو خوانده ام که همگی اسکولز را به عنوان بهترین بازیکن تمامی ادوار به رسمیت شناخته اند و این قابل تقدیر است.

فرگی در پایان خاطرنشان کرد: پل! از مراسم خیریه ات لذت ببر و متأسفم که نتوانستم که در این مراسم شرکت کنم، خسته نباشی بابت این دوران حرفه ای و انسانیت فوق العاده ات.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: