براری: برخی‌ها به دنبال آسیب زدن به وزنه برداری ایران هستند

کدخبر: 2265361

عضو تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: پس از ناکامی در بازی‌های آسیایی جاکارتا هجمه‌های زیادی علیه من صورت گرفت و شک ندارم هدف این افراد لطمه زدن به ورزش ایران است.

محمدرضا براری عضو تیم ملی وزنه برداری کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره شرایطش اظهار داشت: این روز ها در اردوی تیم ملی زیر نظر کادر فنی تمریناتم را پیگیری می کنم تا برای مسابقات جهانی عشق آباد به آمادگی لازم برسم. شرایطم رضایت بخش است و امیدوارم در فاصله ۲ ماه تا شروع مسابقات به وضعیتی که مد نظرم است دست یابم.

او ادامه داد: هر چند پس از ناکامی در بازی های آسیایی جاکارتا هجمه های زیادی از طرف برخی ها علیه من صورت گرفت، اما با این حال شک ندارم این افراد تنها هدف شان بی اعتبار کردن و لطمه زدن به وزنه برداری کشورمان است. توصیه من به آن ها این است که دست از این شایعه پراکنی ها بردارند و بی جهت برای ما حاشیه درست نکنند، زیرا با انجام این کار ها فقط خودشان را پیش چشم مردم بی اعتبار می کنند.

براری درباره مسابقات جهانی عشق آباد هم گفت: با توجه به بازگشت کشور های محروم پس از اتمام دوره محرومیت کار بسیار سخت تر از سال گذشته و همچنین با توجه به خداحافظی سلیمی، نبود کیانوش رستمی شرایط سختی پیش روی ماست. فکر می کنم علی حسینی و سهراب مرادی تنها اشخاصی هستند که شانس کسب مدال در آنجا را دارند. من هم تمام تلاشم را به کار می گیرم تا بتوانم در صورت حضور در آنجا رکورد خوبی را بر جای بگذارم، برای کشورم مثمر ثمر باشم.

نفر سوم مسابقات جهانی در پایان در مورد کیفیت لیگ وزنه برداری تصریح کرد: از لحاظ کمیت خوب است، اما امیدوارم با برنامه ریزی های انجام شده هم تعداد تیم ها بیشتر شود و هم از لحاظ مالی قرارداد های ورزشکاران افزایش یابد. با وجود پخش زنده مسابقات، اما آن چنان که باید از سوی مسئولان به این رشته ورزشی چندان اهمیت داده نمی شود این در حالی است که همواره یکی از رشته هایی بوده که چه در مسابقات جهانی و چه در رقابت های المپیک برای کشورمان افتخار آفرین بوده است.

بیشتر بخوانید: مکوندی: به دلیل مصدومیت اردو تیم ملی را ترک کردم نه قهر با سرمربی غیبت احتمالی قهرمان المپیک ریو در مسابقات وزنه برداری جهانی عشق آباد نفرات جدید وزنه برداری را بهتر بشناسیم/ پوست اندازی ملی از نوع فولادی!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: