تواناراد در گفت وگو با فارس مطرح کرد

راه‌اندازی جنبش « نه به FATF» از سوی دانشجویان انقلابی/ برخورد برخی استانداری‌ها با دانشجویان

کدخبر: 2265367

یک فعال دانشجویی گفت: دانشجویان انقلابی سراسر کشور برای جلوگیری از تصویب FATF جنبشی با عنوان « نه به FATF» را راه‌اندازی کرده و در این راستا اقدامات بسیار خوبی نیز در سراسر کشور داشته‌اند.

سعید تواناراد فعال دانشجویی در گفت‌ وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: متاسفانه علیرغم تاکید مقام معظم رهبری بر جلوگیری از تصویب عجولانه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون‌های بین‌اللملی شاهد تحرکاتی در مجلس شورای اسلامی در این رابطه هستیم.

دبیر سیاسی سابق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: جریانی که در مجلس عدم شفافیت را دنبال می‌کند نمی‌خواهد رای نمایندگان مردم در این رابطه مشخص باشد چون مطمئن هستند رای مردم به چنین موضوعی منفی است و در آینده از کسانی که آن را تصویب می‌کنند مطالبه خواهد کرد.

تواناراد ادامه داد: دانشجویان انقلابی سراسر کشور برای جلوگیری از این موضوع جنبشی با عنوان « نه به FATF» راه‌اندازی کرده و در این راستا اقدامات بسیار خوبی نیز در سراسر کشور داشته‌اند. اخیرا هم چند نفر از دانشجویان انقلابی هم در حال روشنگری در خصوص این موضوع بودند که با برخورد نیروهای استانداری در برخی استانها روبرو شدند که به دانشجویان گفته بودند برای روشنگری باید مجوز داشته باشید!

وی گفت: مسلما جنبش دانشجویی دست از روشنگری خود برنخواهد داشت، دولت باید برای روشنگری دانشجویان انقلابی آزادی قائل شود، در غیر اینصورت ما مجبوریم به نوعی دیگر پاسخ دولت را بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: