تصمیم عجیب مسئولان همزمان با آغاز مهر؛ حذف پایه دهم دبیرستانی دخترانه

کدخبر: 2265378

تصمیم مسئولان آموزش‌وپرورش رباط کریم باعث شده است پایه دهم یکی از دبیرستان‌های دخترانه حذف شود و آنگونه که مدیر مدرسه می‌گوید، این تصمیم غیرکارشناسانه باعث ایجاد مشکلات متعددی برای خانواده‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جندقی مدیر دبیرستان بانو خمسه در رباط کریم با اشاره به حذف پایه دهم این مدرسه در سال تحصیلی جدید و مشکلات پیش آمده برای خانواده ها اظهار کرد: نزدیکترین مدرسه که پایه دهم داشته باشد دو تا سه کیلومتر با این منطقه فاصله دارد. این مدرسه به لحاظ آموزشی و پرورشی محبوب خانواده هاست و در منطقه ای پرجمعیت قرار دارد و انحلال پایه دهم آن باعث تضعیف مدرسه و مشکلات خانواده ها می شود.

وی افزود: رئیس آموزش وپرورش رباط کریم در تصمیمی عجیب اقدام به حذف پایه دهم کرده است در حالیکه پنج کلاس خالی در مدرسه داریم و در سال های قبل مشکل کمبود معلم نداشتیم.

مدیر دبیرستان بانو خمسه گفت: خانواده ها به روش های مختلف از رئیس آموزش وپرورش منطقه پاسخ خواستند اما هیچ جوابی نگرفتند و تازه آنها را بیسواد هم خطاب کردند. رئیس آموزش وپرورش رباط کریم لغو پایه دهم این مدرسه را یکی از ضروریات می داند و این کار با توجه به مدارک و مستندات کاملاً خلاف قانون و غیرکارشناسانه است.

جندقی ادامه داد: مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران نیز پاسخگوی مشکلات مردم در این رابطه نیست و آن را در حیطه کاری مدیر آموزش وپرورش شهرستان رباط کریم می داند. متاسفانه یکی از دلایل برای حذف پایه دهم مدرسه این است که در سال های دیگر نیاز به دوره اول داریم و از الان دارند برای سال های دیگر سازماندهی می کنند.

وی گفت: بیش از 200 وردی برای پایه دهم مدرسه داشتیم که 150 دانش آموز به دلیل حل نشدن مشکل مجبور شدن به مدارس دیگر بروند و پرونده خود را پس گرفتند و 50 نفر دیگر هنوز بلاتکلیف هستند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: