درخشش آتش نشانان در مسابقات جهانی و ورود به رنکینگ دنیا

کدخبر: 2265629

تیم منتخب آتش نشانی شهرداری تهران با درخشش در سیزدهمین دوره برگزاری مسابقات جهانی آتش نشانان با کسب رتبه پنجم در بین ۵۲ کشور، وارد رنکینگ جهانی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید آرون معاون آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این مطلب گفت: سیزدهمین مسابقات جهانی آتش نشانان هر دو سال یک بار برای سنجش آمادگی جسمانی، برقراری ارتباط بین آتش نشانان و محک زدن توان آن ها، برگزار می شود که آتش‌نشانان منتخب تهرانی نیز وارد رقابت با ۵۲ کشور جهان شدند.

وی افزود: این دوره از رقابت ها از ۱۰ تا ۱۷ سپتامبر در چانگجوی کره جنوبی برگزار شد و ۱۰ ورزشکار آتش نشان اعزامی از تهران به این مسابقات توانستند با کسب ۳۵ مدال شامل ۱۸ طلا، ۱۲ نقره و ۵ برنز در جمع بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ آتش نشان از ۵۲ کشور دنیا، رتبه پنجم را کسب کنند.

به گفته این مقام مسئول آتش نشانان تهرانی با درخشش در رشته های پاور لیفتینگ، شنا، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، مچ اندازی، بادی بیلدینگ، دو ۱۰۰متر، دو ۱۱۰ متر با مانع، دو ۲۰۰ متر، دو ۴۰۰ متر، پرتاب چکش، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرش طول، پرش با نیزه، پرش ارتفاع، پرش ۳ گام و پرتاب نیزه موفق به کسب مدال شدند.

لازم به ذکر است؛ در این مسابقات آتش نشانان هنگ کنگ، کره جنوبی و روسیه رتبه اول تا سوم این رقابت ها را کسب کرده و تیم اعزامی تهران موفق شد برای اولین بار در رنکینگ این مسابقات قرار گرفته و رتبه ۵ را دریافت کردند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: