دایی: اخراج سارفو شاهکار داور بود/ ترابی باید به خودش بیاید

کدخبر: 2265764

سرمربی تیم سایپا گفت: اخراج سامویل سارفو در نیمه دوم شاهکار داور بازی ما با نفت مسجد سلیمان بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی درباره برتری ۲ بر یک سایپا مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم لیگ برتر گفت: اول از همه دوست داشتم حادثه تروریستی و شهادت چند نفر از هموطنانم را به تمام مردم ایران تسلیت بگویم. متاسفانه چنین حادثه ای قبل از بازی رخ داد و فکر ما را مشغول کرد.

نیمه دوم شاهکار داوری را دیدیم

او ادامه داد: درباره بازی هم باید بگویم متاسفانه در نیمه اول خوب نبوده و به هیچ وجه در حدو اندازه خودمان نبودیم. کارهایی که در تمرینات انجام داده بودیم نتوانستیم اجرا کنیم. گل بدی هم خوردیم که برخی چیزها در آن دخیل بود. نیمه دوم هم شاهکار داوری را دیدیم و دستشان درد نکند که مدافع ما را اخراج کردند. باید فیلم بازی را نشان دهند تا مشخص شود آن صحنه اخراج دارد یا خیر. عملکرد داور کیفیت بازی ما را پایین آورده بود.

بازیکنانم پس از اخراج به خودشان آمدند

دایی افزود: پس از دریافت گل اول تغییراتی به وجود آوردیم اما اخراج سارفو در اوایل نیمه دوم این تغییرات را خراب کرد. پس از اخراج بازیکنانمان به خودشان آمدند و با وجود ۱۰ نفره بودن چهار تا پنج موقعیت خوب ایجاد کردیم. ۲ گل زدیم خدا را شکر کسی نتوانست این ۳ امتیاز را از ما بگیرد و به حقمان رسیدیم. امتیازهایی گرفتیم که خیلی به دردمان می خورد.

دعا می کنیم داوران درست قضاوت کنند

سرمربی تیم سایپا تصریح کرد: از این به بعد باید دعا کنیم و حتی برای داوری هم دعا می کنیم تا ان شاءالله درست قضاوت کنند و دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد. به بازیکنان هم خسته نباشید می گویم چراکه با دل و جان بازی کردند و توانستند ۳ امتیاز را کسب کنند.

پس از اخراج سارفو مجبور شدم سیستم تیم را تغییر بدهم

دایی درباره تغییر سیستم سایپا پس از اخراج سایپا و روی آوردن این تیم به توپ های بلند گفت: تیمی که ۱۱ نفره است راحت تر می تواند حفظ توپ کند. به همین دلیل پس از اخراج سارفو مجبور شدیم سیستممان را تغییر بدهم و آن را از ۲-۴-۴ تبدیل به ۱-۴-۴ کنیم. ترابی را از زمین بیرون کشیدم و بازیکنانی که سرزن تر بودند را وارد میدان کردم خدا را شکر در نهایت توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

تمرکز ترابی روی پرسپولیس است

سرمربی سایپا درباره اینکه به نظر می رسد مهدی ترابی به دلیل توجه به پرسپولیس در سایپا تمرکز کافی برای موفقیت در پرسپولیس ندارد، گفت: ترابی می تواند بازیکن تأثیرگذاری باشد اما وقتی از نظر ذهنی درگیر پرسپولیس است از لحاظ فکری و روحی درست کار نمی کند. ترابی سال قبل برای ما زحمت کشید و مجبور شدم مهدی را در بازی با نفت تعویض کنم. بدون شک او در آینده به ما کمک زیادی می کند چرا که کاپیتان سایپا است و به ترابی نیاز داریم.

با ترابی صحبت نکرده ام و اجازه داده ام به خودش بیاید

دایی درباره صحبت هایش با ترابی برای بهتر شدن وضعیت این بازیکن گفت: من تمرینات بازیکنان را می بینم و آنها را زیرنظر دارم. ترابی بازیکن بزرگ و ملی پوشی است اما با او صحبت نکرد ه ام. اجازه داده ام تا به خودش بیاید و محکم تر شود. هرچه ترابی آماده تر به پرسپولیس برود به سود خودش است و جایگاه بهتری به دست می آورد اما اگر نیاز ببینم با او صحبت می کنم.

کیفیت زمین دستگردی بدتر شده است

سرمربی سایپا در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه دستگردی اظهار داشت: این زمین نسبت به سال قبل بدتر شده و کیفیت لازم را ندارد. امیدوارم مسئولان کاری کنند تا با همت آنها شرایط زمین بهتر شود.

بیشتر بخوانید:

مرزبان: لیگ از امروز برای ما شروع می شود

کفشگری: بازی سایپا- نفت از دست داور در رفته بود

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: