با امکان پخش آنلاین در دانشگاه ­های سراسر کشور؛

اولین کنفرانس ملی "درمان‌های نوین سردرد" برگزار می‌شود

کدخبر: 2265779

اولین کنفرانس ملی درمان های نوین سر درد (با نگاه ویژه به سالمندان) ۱۶ مهر ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

دکتر کاشانی موحد دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی درمان های نوین سر درد در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب افزود: این کنفرانس به همت معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری این کنفرانس فرصتی برای ارائه تجارب و آخرین یافته های آموزشی، علمی و تحقیقی صاحبنظران، متخصصان و فعالان حوزه سلامت و سالمندان است.

وی با بیان اینکه در این کنفرانس از اساتید و صاحبنظران در دو حیطه طب رایج و طب مکمل دعوت شده تا آخرین دستاوردها و درمان های نوین در زمینه سردرد را مطرح و مورد بررسی قرار دهند، اظهار کرد: همچنین با برگزاری این کنفرانس زمینه آشنایی دانشجویان علوم پزشکی و طب سالمندی با شیوه های درمانی جدیدی از منظر علوم مختلف از جمله مغز و اعصاب، روانشناسی و روانپزشکی، هومیوپاتی، بیورزونانس، لیزرهای کم توان و طب ایرانی فراهم می شود.

کاشانی در ادامه افزود: برای بهره‌مندی حداکثری اساتید، صاحبنظران و دانشجویان علوم پزشکی در سراسر کشور، امکان پخش آنلاین کنفرانس فراهم شده است.

بر این اساس، دانشگاه های علوم پزشکی کشور و مراکز تحقیقاتی مرتبط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیر خانه کنفرانس با شماره 22439873 تماس حاصل نمایند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: