سردار مهماندار خبر داد

آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس راهور در دو هفته اول مهر/ رصد بیش از ۱۰۰۰ میدان و تقاطع در پایتخت برای تسهیل ترافیک

کدخبر: 2265808

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: نیروهای پلیس پیشگیری و یگا ن امداد به همراه نیروهای پلیس ر اهور در دو هفته آغازین مهر در آماده باش 100 درصدی هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور ناجا در نشست خبری که امروز(یکشنبه) با حضور شهردار تهران و معاون حمل و نقل و ترافیک به منظور آغاز سال جدید تحصیلی برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای پلیس در دو هفته اول مهر ماه حضور 100 درصدی دارند.

رئیس پلیس ر اهور تصریح کرد: همکاران ما تا دو هفته به صورت کامل آماده باش هستند و پلیس پیشگیری و یگا ن امداد هم به منظور کنترل ترافیک ما را یاری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس در طول خیابان و لیعصر(عج) از میدان راه آهن تا میدان تجریش حضور دارند، تصریح کرد: نیروهای را هور به کمک یگا ن امداد در کنار بیش از یک هزار و 400 مدرسه در معابر اصلی حضور خواهند داشت.

سردار مهماندار افزود: عوامل ما بیش از 1000 میدان و تقاطع شهر را پوشش می دهند تا ترافیک تسهیل شود.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به همکاری های صورت گرفته با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در حال حاضر بیش از 5 هزار نفر از رانندگان سرویس های مدارس آموزش دیده اند.

وی با بیان اینکه ما در مقابل مدارس حضور داریم،تصریح کرد: از اولیای دانش آموزان هم تقاضا کرده ایم که در مقابل درب مدارس توقف نکنند تا سرویس مدارس در محل های ایمن دانش آموزان را پیاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: