گردهم‌آیی فعالان جوان صنعت چاپ و نشر ۴۲ کشور جهان

کدخبر: 2265936

همزمان با برگزاری هفتادمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت، بیستمین گردهم‌آیی فعالان جوان صنعت چاپ و نشر جهان در حاشیه برپایی این نمایشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، به نقل از روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، این برنامه میزبان ایجادکننده یکی از بزرگ ترین شبکه های ارتباطی میان ناشران جوان در کشورهای مختلف است و تلاش می کند تا نوعی تبادل اطلاعات و هم افزایی فنی و فرهنگی را در میان این مؤسسات در سراسر جهان شکل بدهد. امسال 105 متخصص چاپ و نشر جوان از 42 کشور برای شرکت در این مراسم اعلام آمادگی کرده اند که از این میان فعالان جوان نشر کشورهای ارمنستان و سنگاپور برای نخستین بار در این گرد هم آیی حضور خواهند داشت.

حاضران در این رویداد در دو هفته از ابتدا تا شانزدهم اکتبر سال جاری از صنایع چاپ و نشر کشور آلمان واقع در شهرهای کلن، فرانکفورت و برلین بازدید و درنهایت در نمایشگاه کتاب فرانکفورت سال جاری و در دومین روز آن، کار خود را به پایان خواهند برد. این برنامه در مدت 20 سال برگزاری خود توانسته بیش از 350 ناشر جوان از 60 کشور دنیا را شناسایی و به یکدیگر متصل کند و شبکه ای ارتباطی میان آن ها را ساماندهی کند. در برنامه امسال ناشران و آژانس های ادبی از ارمنستان، چین، کانادا، هلند، ایتالیا، فرانسه، اسلوونی، اسپانیا، آمریکا، بلژیک، استرالیا و...حضور خواهند داشت.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: